Godmorgon 10-09-01
Godmorgon i landet!
Blå himmel och solsken idag med, hela fem grader ute.
Ingen hovslagare igår, nytt försök på fredag.
Idag butiken och farmorkväll ikväll.
Peter har hunnit iväg för att lasta väghyveln som är det sista av alla maskiner som äntligen är såld.
Igår regnade det efter lunch, få se hur det blir idag!

God morgon! Första september = höst. Smågrått och 8 grader här, fast inget regn ännu. Igår blev det glimtvis soligt och fint på eftermiddagen. Jag passade på att ta litet bilder av gamle Lon 483 i det sneda ljuset.
Hästarna som sover inne har nog ätit upp sin frukost nu, de ska strax få komma ut. Om några timmar ska jag åka och returnera Lorri Ess till sin matte i Norge.
# 1 Fin bild på gamlingen!
Här är det höst, det känns. Soligt och vackert med hög luft och lite kyligt.
Föreningsarbete hägrar, bäst att ta sats!
Ha en fin onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

MOrrn morrn här är det härligt väder md solken och vindstilla fortfarande lite kallt men lutar åt att kunna bli en super härlig dag idag
#1 Fin bild!!
I dag är det grått, grått, grått…….igen. Inte får solen vara några längre stunder precis.
Jaha, jag ska fortsätta med samma sak idag, putsa och göra fint i stall/sadelkammare.
Grus uppfödare Susanne ringde i går kväll och var i Linköping så ev kommer hon en sväng och hälsar på sin gamla gubbe…kul!
God .
Solen tränger fram genom dimman… Höst höst..
Inge lektionen förens vid kl 13…
vad jag ska göra vet jag inte…
Lyssnar nu till Ulla -Carin Lindqvist ro utan åror.
Nyhetsankaren som fick ALS .Har lyssnat förut men lyssnar igen..
Ha en bra dag. Ha skoj med era russ

Solsken och höstväder även i Hudik. Lämnat sonen som varit hemma i 2 dagar på tåget vid 6.30 till Sundsvall och sedan dottern på buss också till Sundsvall och som åkte med mig när jag började. Har fått upp barnen från de lägre åldrarna i vår slöjdsal för första gången. Blir lite knepigt med små barn i möbler anpassade för tonåringar.
Ha en bra dag!