God morgon 2010-08-28
Morgon på er
Har inte varit aktiv på sista tiden då det bara strular här hemma Först fick jag 18 balar hösilage sönderskurna av ungdj… sedan pajade nybesiktade bilen igen Man kan bli trött för mindre Nu ska jag gå ut till hästarna fast det är bara +6 ute hösten är här Sommaren gick alldeles för fort
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron
I alla fall sol idag, fast kallt. Bara åtta grader, W och n har sovit inne i natt, nu blir det stall för dom om nätterna. Hälsade på min lilla hjort när jag hämtade tidningen, så kul att den bor med fåren i hagen.
Snart bär det iväg till Rodga Semin med Centri där hon ska flörta med russ hingstarna som kommer.
Ha en skön lördag.
Låter inget roligt.. dessa ungar, ska man göra med dom? Här är ca 10 grader men kallt ändå … Vi ska på Bondens dag i Väröbacka ..
Ha en underbar helg …
Medarbetare på Gotlandsruss i fokus
Av ett russ blev det russigt värre 
Soligt fint väder, idag blir det en tripp till Sthlm, då min syster flyttade hem till Sverige går efter många års utomlandsboende, senast Holland i 6 år.
Kusarna trivs på sensommarbetet, och jag tränade lilla Cadett i att gå i grimskaft igår. Han fixade det bra, bara fortsätta en liten stund varje dag för nästa vecka ska han på sin första utställning.
Ha en bra lördag!

God Morgon! Nästan vindstilla och en sol som bryter igenom ibland, temp. kring 12 grader. Ska snart gå ut och hänga på transporten. Vi ska åka iväg till Sundsvall på 3-årsbedömning med vår Mellanbyns Aragorn. Han är det enda russet, få se hur det går.
Ha en bra lördag!

Här är det en fin dag och jag ska snart sätta mig på trappen och rengöra lite läder, gjorde några ytterst otrevliga, mögliga fynd och kan dessvärre inte skylla på någon annan än mig själv
men så är det ju också jag som får ta reda på det.
Lite bra musik och glädjen av att se solen ska nog få fart på mig, trots att jag som vanligt fastnade vid datorn.
Hoppas det blir en bra och skadefri dag för alla russinälskare i landet.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-