Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1243 ggr
janehellen80
2010-08-26 21:56
0

medlemskap

Får man inget i brevlådan när man blivit medlem i en russförmedling?? jag blev medlem i juni tror jag det var och fick då ett mail bara, sen inte hört något mer från dom..  när får man tidningarna??  Någon som vet??

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

Wruss
2010-08-27 01:02
0

Det är en tidning på gång snart. Presslägges i dagarna nu. Jag ska låta vara osagt när senaste numret kom, men det var nog nån månad sen. Vet inte till vilken förening du betalat, men är själv kassör i Västruss och brukar ha kontakt med Chris som gör Gotlandsrusset så att hon får ev nya medlemmar innan hon skickar ut nytt nummer. Antar att det funkar ungefär så hos de andra lokalföreningarna också… Jag ligger på ganska många äldre tidningar. Skicka mig ett PM med din adress så kan jag skicka dig några… Glad

Miica
2010-08-27 01:35
0

Wow, vart ska jag vända mig? Då vi flyttar imorgon, så blir ny adress. Eller är de för sent?

Wruss
2010-08-27 10:05
0

#2. Ny adress ändras lämpligast till kassören i den förening du är med i. Om du flyttar har du säkert ordnat med eftersändning också, så jag antar att din tidning kommer hitta fram ändå under en period…

janehellen80
2010-08-27 10:13
0

det är västruss jag gått med i … skickar pm till dig.. Tack !!

Miica
2010-08-27 10:16
0

#3 Tack då löser jag detta med en gång :D

Fick lägga till lite i mitt inlägg så det inte missuppfattas!
Jag är inte med i styrelsen i någon förening! =)

janehellen80
2010-08-27 10:19
0

Tack vad snällt :)