Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 601 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-08-24

Godmorgon i landet!

Idag är himlen blå med litet moln här och var, mycket trevligare!

Idag är det butiken för mig, och i övrigt full rulle på alla andra. Skidbacken är nu färdigfriserad, så putsning av åkermarken i skogen återstår.

Få se vad vi hinner i hästväg idag…

garrilina
0

God Morgon!

Här har himlen öppnat sig. Vi hade tänkt spela brännboll med klassen men nu blir det något alternativ inne.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Grått nu, sol för en timme sedan…ska åka rill ridhuset där Maja ska träna med Njord.

Ha en bra dag.

Tittut
0

Morrn!

Har lämnat dotra vid skolbussen på morgonen. Det är lycka, att äntligen få åka skolbuss!

Sonen har haft sovmorgon. Vi ska snart åka till sjukhuset och ta bort hans gips. Det är också lycka!

Lär bli en rörig dag detta, men vad gör det?

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Morron!

Här skiner solen nu, men i natt kom det 20-30 mm igen! Skåningarna som skall bo i vårt hus kom med båten i natt, så det känns lite segt…..I kväll bär det av mot Arlanda f.v.b. till Samos! Skall bli jätteskönt! Skall försöka skriva nån liten rad, får se om jag kan smyga mig till Anitas dator nån dag!

Ha en bra tisdag alla!

Prenses
0

Hejsan! Idag har hästarna fått flytta hem till min hemby. Jag och min pojkvän gjorde slut efter 3 år, och nu flytta jag hem till min hemby. Här finns det hela EN häst från förr och en mula.
Det har varit tungt att flytta, mest psykiskt. Det man trott var ens framtida man gick i tusen bitar. men jag tror jag ska klara mig.

Nu är ponnyerna installerade på lösdrift här. Alma går barfota och ska se hur det kommer att gå. Här finns bra vägar att rida på så tror det kommer funka.

/ Sabina