russ folk inte vikt tokiga?
Satt å läste lite trådar här inne, älskar själv russ, speciellt då jag är väldigt kort och normal viktig så hamnar jag ofta på russ/russ korsning, och trivs ganska bra på dem :)
Men blir så ledsen när mina ridkompisar på 160 gnäller över att dem är så tjocka och väger hela 47 kilo! :O
Eller dem på 170 som väger 50 kilo, blir så ledsen, va f*n, man behöver ju muskler för att kunna rida ordentligt, och då väger man ju där efter.
Själv är jag 158 och väger lyckliga 50 kilo, men då har jag arm muskler att bära en spånbal, det fixar inte mina kompisar ;)
Men läst iaf lite trådar här inne och hittade en om vikt å längd, å folk vägde liksom normalt, inga "å jag är så tjock", f*n vad skönt det känns att äntligen höra om normala stora häst-människor som inte försöker banta hela tiden :P
haha ville bara skirva av mig ;)
Fortsätt du att rida på russ! 50 kilo är ingen vikt för ett russ som är vuxet och normalstort! Skönt att höra att du inte heller tycker om viktsnacket!
#1 så länge jag ser smal ut skiter jag i vad vågen säger ;)
Tyvärr har jag inget russ att rida längre, rider numera ett vbl, men sugen på att skaffa russ i framtiden, men det får bli då :)
Dock finns det ett mycket speciellt russ som alltid kommer finnas i mitt hjärta :') R.I.P<3