Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 783 ggr
[Tjiwi]
0

God Morgon 2010-08-21

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Regnig morgon-igen!

Solen blev kortvarig, börjar med att vakana till regn och kom på att jag lade min "dam"väska utanför stallet igår kväll när jag kom från jobbet och skulle ta in hästar och bada Njord….hmmm…den är nog fin efter nattens regn!!

Snart åker vi till Valdemarsvik och rider en L:B med Njord, han tränar nu inför finalen, kvalad är han ju…

Ha en bra dag-trots regn!!

PernillaJ
0

God morgon! Litet grått men uppehåll, 13 grader. Jag ska åka till Falun och titta på skäckiga hästar idag, sen vidare till Rättvik på kalas därefter. Känner mig rätt seg ännu men piggar nog på mig när jag fått frukostera.

#0 Läcker bild Ia!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulet och regnigt, fy!

Idag är det massor på gång här i stan, bilutställning, cruising, Vallsbergsgala med massa band som spelar, Lidja live på hembygdsgråden med andra band som spelar…

Minneskonsert i Enköping också, men dit hinner vi verkligen inte Skrattande

Fördt iaf butiken, Peter ska på maskinvisning och jag och Sara hade tänkt ut med några hästar innan vi ska iväg och roa oss.

MagganS-B
0

God Morgon!

Här var lovat fint väder, men vad gör det? Jo, regnar! Massor av ved som skall in före tisdag……vi åker nämligen då. Sen blir det 14 dagar i solen hos Anita och Ross, skall bli jätteskönt! Och kul att träffas igen….

I dag blir det antikt och kuriosa för hela slanten, i kväll till Hamnkrogen i Herrvik!

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

Id-kontrollanten kommer idag, Cadett och Dragon ska få pass så småningom. Sen ska Susamarulas vita ballar in i passet, de missades när hon var föl. Henne måste vi åka till för hon är på inkörning, ska bli kul att höra hur långt de kommit!

Ha det bra!

garrilina
0

God Morgon! Här lyste solen och det var varmt när jag vaknade, men nu börjar det mulna på och det ser ut som det blir regn.

Ska åka en sväng och handla behöver lite extra proviant inför morgondagens besök på Bergsåker. Behöver en ny ryggsäck att ha på jobbet också min gamla börjar trilskas.

Ha en bra lördag!

brukskorningskusk
0

Godförmiddag! Här blev det en seen morgon pga sena äventyr igår.

Vad hände då? Körning av häst i olika former.

När vi kom till häst nr 3 ändrades planen för kvällen. Mörkret kom snabbt och vi kände att orken inte skulle räcka till tre hästar till. Så "våra små sommar russ vänner" fick följa med nordsvensken Primus 4 år på en skogsrunda med skogsvagnen. Det blev mao en 3i1 runda.Glad. Länge sedan jag bidrog med någon bild också.

Här Klints Perfect 2 år som drar stock, skaklar nu. Och är på god väg att komma i vagn.

/A

brukskorningskusk
0

Här kommer den andra killen. Movitz 2 år här i skaklar men har kommit lite längre i sin utbildning och är nu i vagn. En av dessa killar är till salu. Båda hästarna kommer bli mycket bra som körhästar. /A

karisma
0

Go kväll

Sitter just nu och lyssnar på regnet som bara forsar ner från himmlem Har varit och Id kollat Cronelds hästar idag sedan blev det lite pyssel i trädgården

ha en bra kväll på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~