Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 562 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-08-20

Godmorgon i landet!

Inatt har jag blivit farmor igen till en till liten flicka som ska heta Meya! Vi får se henne nästa helg då det blir firande för min moster som fyller 80, roligt!!!!

Sara och jag var ut med TRixi och Röros igår, Röros blev bara arg en gång och försökte dra, men annars skötte hon sig bra Skrattande

Butiken idag, och handla och jag hade en plan på att vis kulle ut med FLisan och Primula ikväll också. Peter fortsätter sitt klippande, åkrarna i skogen och skidbacken…

[Croneld]
0

# 0 Grattis till barnbarnet!

Idag ska jag arbeta kortdag och sedan har jag akut hovslagarbesök, då en av kusarna har frasat upp ena framhoven. Passar på att ta resten på en gång.  Dagen ser fin ut nu på morgonen och jag ska passa på att vara ute med klassen idag.

Ha en bra dag!

Tittut
0

# 0 Grattis Bisse!

Här är det en vacker morgon. Elin sover, Pontus har bott över hos en kompis i natt, och jag sitter i min ensamhet poch sorterar papper inför morgondagens premiering. Åker i kväll neråt Småland för två dagars domeri.

Ha en riktigt fin dag och helg inom och utom landet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God förmiddag!

# 0 Grattis farmor Bisse! Inte för att du ser sån ut…. Oskyldig

I dag blåser det lite och solen tittar fram mellan molnen, får se hur det blir, regnskurar är lovat, men just nu ser det skapligt ut.

Skall strax åka till stan, frissan och massor av ärenden! Måste ju handla lite inför Greklandsresan, tur det är rea!

Lille busen Dynar får inte leka med dom andra fölen av sin mamma, så han trodde jag var lektant när jag var i skogen i går…..tog honom snabbt ur villfarelsen, så vi övergick till lite mys i stället! Blir nog en riktig "tuffing"!

Ha en riktigt bra fredag!

[Tjiwi]
0

Sol idag, kan ni tänka!!Cool

Blir lite löshoppning för hästarna idag bara.Ska försöka komma igång och måla stallet…..sedan jobb som vanligt.

Grattis Bisse!

garrilina
0

#Grattis till barnbarnet!

Nu var arbetveckan slut, så nu laddar jag för kommande. Skulle behöva klippa gräsmattan men det känns som jag skjuter det till morgondagen…..

Ha en bra kväll!