Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 647 ggr
karisma
0

God morgon 2010-08-18

Morgon på er

Vart tar dagarna vägen jag hinner inget Idag är det traktor byte får tillbaka min lila och MF åker hem Till kvällen x-tra styrelsemöte för det blir mycket att planera för vi ska ha våran första lokala dressyr tävling och alla andra aktiviteter Får nog äta lite uppåt vitaminer så jag orkar

ha det där ute på onsdagen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Strålande solsken idag med, inte så många varmgrader, tur jag satte in elementet i växthuset igår kväll!

Butiken idag, snart har  jag kommit ifatt efter min lediga vecka. Ikväll farmorkväll och Peter har styrelsemöte i hembygdsföreningen.

Tittut
0

Morrn!

Gråmulet här. Börjar fundera på om jag borde åka till Karisma och hämta lite hästar… Tror jag har glömt ett par där sedan i maj eller så.

Ingen ordning på torpet alls!

Annars vanlig jobbardag.

Hoppas ni får en bra onsdag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

Morron!

Det mulnar på och känns fuktigt i luften, nyss var det sol…..vi behöver inget mer regn alls…..

Fick en massa gjort i går när Kjell var borta! Måste ju förbereda för att låna ut huset i 14 dagar, det kan ju inte vara skitigt överallt! Egentligen behöver gräsmattan klippas men den är ju alltid blöt! Får se vad det blir i dag, verkar som om en frys pajat! Kul kul!

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Grått och grått…uppehåll just nu i alla fall.

Maja kommer och rider Njord idag. Hoppas att jag orkar städa idag innan jobbet, blev inte av igår….

[Croneld]
0

Halloj på kvällskvisten!
Har kollat av mina blöta hemmakusar, två bruna och två svarta. Susamrula har åkt iväg på inkörning ch Ariel går kvar hos grannens kallblod.

Nu blir det kväller efter en lång dag på jobbet!

garrilina
0

#0 Har varit på drogföreläsning finns mycket uppiggande..Obestämd nej det bästa är nog att göra så mycket man kan och har man roligt så går det mesta har jag märkt, fast åldern tar ut sin rättFörvånad

Nu har vi två långa dagar med en massa att göra kvar av den här veckan och på måndag kommer eleverna. Värre än värst på jobbet just nu med en av rekorerna som fått jobb i Stockholm och ska försöka göra halvtid och den vikarie jag skulle jobba med som slutar efter en dag, så nu jagar vi en ny SO lärare….

Blåser så man knappt kan stå upprätt ska gå ut och flytta lite hästar och sedan blir det nog slappa framför tv:n en stund.