God morgon 2010-08-14
Morgon på er
Disigt ute och solen gör försök att komma upp
Idag styr jag kosan mot Solvalla för att titta på trav, en av mina uppfödninar debuterar Sedan startar Geras son Ola åxå idag Imorgon startar två uppfödningar på Umeå Gisses så många det blev att hålla ordning på travet
Ha en bra dag där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 0 Lycka till med dem!
Här är det en fin augustimorgon. Nu är det frukost sen ska vi åka och titta på islandshästtävilngar för första gången. Vi bor ganska nära Toftinge, måste passa på då.
Sen ska det bli varmt idag och vi har gäster så det blir väl bad!
Ha en bra dag!
Morron
Grått och disigt här med…….vaknade med huvudvärk!
Ska åka till Mjölby idag med Njord där Maja ska rida en L:B på honom, han är ju klar för final men vi tycker att han behöver "träna" på att tävla lite mer innan finalen så då passade det bra helt plötsligt när jag inte kunde åka till Riksen idag redan utan får vänta tills i morgon med det.
Ha en bra lördag!

Godmorgon
Mulen morgon här, men jag hoppas det spricker upp… Ska på bröllop idag och va tärna, då en kompis ska gifta sig. Så nu väntar jag på att en annan kompis ska komma och fixa håret på mig.
Ha en underbar dag 

God morgon! Jag vaknade flera gånger i nattas av att det mullrade - trodde först yrvaket att nån häst förde liv i stallet men insåg sen till min lättnad att det var åskan. Somnade om.
Om några timmar bär det av till Axevalla, igen!, ska bli skoj. Har ju en reserv-BIS-titel från förra helgen att matcha…
God Förmiddag!
Tack för trevligt besök i gårkväll Bisse, Peter och Sara! Alltid jättekul att träffas en gång om året i Medeltidsveckan!
I går åkte min favorit hem till Skåne igen efter 1,5 år här på Gotland……fick tyvärr bara fyra ston i år……Kommer att bli jättetomt efter honom! Fast hos mig har han lämnat kvar två fina föl och förhoppningsvis två dräktiga ston! Tack Kutte för lånet och tack för att ni hämtade honom när jag har det lite körigt…..
I dag verkar det bli ännu klibbigare och varmare än i går (+28,9), skall jobba två dagar i "boden" eftersom kompanjonskan spelar boule i Enköping!
Ha en fin lördag!

God Morgon! Ännu mer dis i dag, fick se solen ett par timmar i går em. hoppas den orkar fram i dag också. Ska skjutsa in dottern till banan, Miranda och Garrilina ska få ett träningspass. De sista två dörrarna på garderoben ska på plats och lådorna monteras i sina spår efter det är monteringen klar, gick så smidigt så jag funderar på om det finns något mer att montera i hop här hemma.
Lycka till alla på de olika tävlingarna ni ska på!
Ha en bra lördag!