Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 683 ggr
karisma
0

God morgon 2010-08-13

Morgon på er

Nu är jag tillbaka på internet  efter haveri i åskovädret Det tog några dagar att få datorn lagad gisses så handikappad man blir utan den Men det har ju inte hänt så mycket här

Ha en bra helg än vad ni ska göra utställning eller trav så lycka till

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

# 0 Välkommen tillbaka! Nu är det ordning på torpet igen när du är här och hälsar välkommen varje morgon.

Passtillverking på morgonen innan avresa till nordsvenskland i eftermiddag. Födelsedagen firades igår, så nu väntar bara lite vanliga sysslor och måsten samt lite bortajobb på förmiddagen.

Hoppas ni får en fin fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Skapligt väder idag-ännu!

Borde dra ett varv med snabeldraken idag…….sedan ett varv med Njord.

#1 Men du, grattis…..och jag som pratade med dig igår utan att gratta-pinsamt!

RC71
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev lite sovmorgon här och känner mej förrvirrad av det. För övrigt skiner solen och i dag är första dagen på min semester! Inga hovar på 10 dagar Glad. Åker på turne i Sverige över helgen sedan bär det av till Irland på måndag. Ska bli mer än skönt!

garrilina
0

God Morgon. Idag har vi grått få se om solen orkar fram bakom molnen, ingen idé att hänga tvätt den blir knappast torr. Ska åka i väg till mina föräldrar och äta Janssons frestelse till lunch. Kvällen kommer nog jag ägna åt att fortsätta skruva ihop garderoben, snart klar.

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

Hemma igen efter två dagars kick off ute på Lidö med jobbet. Nu dags att kolla hästarna.

garrilina
0

Haft vet. här igen och det blev 10 nya dagar medicinering för Russe och box igen stora delar av dygnet. Garderoben tar nu upp halva sovrumsgolvet, fick skjuta sängen på snedden. Inväntar tills dottern kommer hem i morgon för att resa upp den, tror inte jag fixar det själv.