God Morgon 10-08-12

God Morgon.
#0 Lycka till idag med Njord. Har själv precis kommit in från stallet, alla hästar ute och stallet är klart.
I dag står det matbröd på schemat och har precis laddat första satsen.
God förmiddag!
Blev veäckt av sonen inatt igen, så nu är det väl femte natten i rad med störd nattsömn, inget bra för mig som behöver mycket sömn.
Nu har i alla fall hans svullnad gått ner i foten, så förhoppningsvis slipper han värk och tabletter nu,
# 1 Matbröd bakades här i går kväll, men det var länge sedan sist.
Ha en bra torsdag alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Morgonens dis har bytts ut mot sol, härligt. Blir nog utevistelse i dag, började sätta ihop en garderob i går kväll men den får nog vänta till kvällen. Tre dagar kvar nu sen väntar jobbet.
Ha en bra dag!

God middag .
Idag ska jag löshoppa både welshen Shaggy och 2 års russet Edwin tänkte jag .
Tränade Edwin igår för hand och det gick väl blandat , får träna han för hand idag med .
Måste försöka få Olympia att sluta rusa ut när hon väl har fått på sig tränset , hon har så brått ut och jag gillar inte det , tycker de ska vänta tills man har talat om för dem att få gå framåt , få se om vi kan lösa det problemet :D
Annars händer inte så mycket mer idag tror jag nog vad jag orkar göra , min allergi och astma gör sig lite kännbara nu när jag har blivit förkyld.