Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 781 ggr
[Tjiwi]
0

God Morgon 10-08-12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Sitter med kissen Nisse i knät och dricker kaffe. Ska snart åka ner till ridhuset med Njord där Maja ska rida, det gäller att träna på nu inför Championatet.

Ha en bra torsdag…uj vad fort veckan går….

Kajhugo
0

God Morgon.

#0 Lycka till idag med Njord. Har själv precis kommit in från stallet, alla hästar ute och stallet är klart.

I dag står det matbröd på schemat och har precis laddat första satsen.

Tittut
0

God förmiddag!

Blev veäckt av sonen inatt igen, så nu är det väl femte natten i rad med störd nattsömn, inget bra för mig som behöver mycket sömn.

Nu har i alla fall hans svullnad gått ner i foten, så förhoppningsvis slipper han värk och tabletter nu,

# 1 Matbröd bakades här i går kväll, men det var länge sedan sist.

Ha en bra torsdag alla!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Morgonens dis har bytts ut mot sol, härligt. Blir nog utevistelse i dag, började sätta ihop en garderob i går kväll men den får nog vänta till kvällen. Tre dagar kvar nu sen väntar jobbet.

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

God middag .

Idag ska jag löshoppa både welshen Shaggy och 2 års russet Edwin tänkte jag .

Tränade Edwin igår för hand och det gick väl blandat , får träna han för hand idag med .

Måste försöka få Olympia att sluta rusa ut när hon väl har fått på sig tränset , hon har så brått ut och jag gillar inte det , tycker de ska vänta tills man har talat om för dem att få gå framåt , få se om vi kan lösa det problemet :D

Annars händer inte så mycket mer idag tror jag nog vad jag orkar göra , min allergi och astma gör sig lite kännbara nu när jag har blivit förkyld.