Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 532 ggr
Tittut
0

God morgon 2010-08-11

God förmiddag är väl snarast lämpligt.

Jag har nyss gått upp. Var med sonen på akuten igår och gipsade en fot med trasiga ben i, och vi kom hem halv 3. Annars gick det fantastiskt snabbt, gipsad och klar under två timmar, skönt!

Solen skiner idag, härligt!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God morgon! Idag lyser solen över oss, skönt. Har tvättat en maskin på morgonen det har varit dåligt med torkväder ett par dagar.

Russe är inne på sin andra dag utan butta och är haltfri, får gå i grushagen framöver nu och skulle börja skrittas i gång tyckte vet.

Blir en tripp till Mobackes i dag, en trädgård-djurbutik med mycket att titta på. Blir nog några krukor orkideér med hem, de säljer ut utblommade krukor och det är så kul att se vad de har för färger när de blommar sedan.

#0 Tråkigt slut på sommarlovet för Pontus, skönt för er att det gick snabbt på akuten i alla fall, där kan man få sitta är min erfarenhet tyvärr.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen försvann idag igen…det ser bra ut när man går upp men det ändrar sig.Rynkar på näsan

Borde städa men…njaaa……Obestämd

Tror jag pysslar med pållarna istället.Glad

Bild: Vildhallon igår

VeronicaP
0

God förmiddag.

Idag är det träning av Edwin som står på schemat och få se om veterinären kommer idag och ultrar mina 2 shettisar idag.

Måste köra in på travbanan med och visa upp Betis och Tigris pass då de har blivit vaccinerade men jag har inte visat upp det hm alltid ute i god tid eller inte ;)

Ha en bra dag idag

Hagelberg
0

God eftermiddag!
Idag har sonen och jag varit och köpt tre marsvin Skrattande Han har tjatat om ett eget djur att gosa med. Själv fick jag aldrig några smådjur men hade dansmöss gömda under sängen, hihi

Yramis är lämnad till tjejen som ska rida honom i kvalitén så jag känner mig ledig från hästträning, han kommer ju tillbaks och då får jag börja jobba igen Skrattande