Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 5912 ggr
Tittut
0

God morgon 2010-08-10

Grått och regnigt i Odensala, men det spelar inte mig någon roll som har inomhusarbete hela dagen.

Barnen sover än och jag ska ta och få i mig lite frukost.

Hoppas på finfrämmande från Uppsala idag. Anna kommer på besök för att hjälpa mig med lite saker, trevligt!

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Inget regn ännu, solen var nyss här men har försvunnit…..

Njord får vila en dag till efter tävlandet och det blir en tur med Wilda istället idag, sedan…jobb!

Bild på en ny invånare hos oss…en liten ny bagge…korsning texel/shropshire…jättesöt!

garrilina
0

God Morgon! Grått, +20 och klibbigt i dag. Har kommit en hel del regn det sista dygnet. Vet inte vad jag ska hitta på i dag, handling men sen tror jag det blir en bok.

#1. Vilken snygging, är han till för att få upp slaktvikter? Saknar de gula i öronenFlört

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

Här är mulet som vanligt och riktigt äckligt väder…..SMHI har lovat sol i eftermiddag, den som lever får se…..

Har limpor i ugnen och skall hämta min gamla mor hos frissan…..

#1 Trodde du körde gotländskt…….!

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

#2,3 Vi vill ha in lite annat på våra får. Det finns allt Gotländskt kvar Maggan, amassor av Gutisar. Det sitter en gulis i andra örat, vi har inte bytt nr ännu, kortet togs när han kom. Namnförslag??

garrilina
0

#4 Axel kanske?

PernillaJ
0

God förmiddag! Solsken men allt är fortfarande blött efter regnandet. Jag har varit på ATG-kliniken i Rättvik med den norska gästen Lorri Ess 4410 som nu är konstaterat dräktig med Gumino 607 - kul! Ska hemmapyssla några timmar, sedan är det besök hos frisören och en chipmärkning av en appaloosa inbokat.

[Tjiwi]
0

Axel är bra, ska få det godkänt av "ägaren" med…Flört

[Croneld]
0

God kväll! Första jaobbardagen idag och då hann jag inte skriva i tråden, rutinerna är inte inkörda ännu. Trevligt att träffa alla goa arbetskamrater. Kvällen avslutades med lite tömkörning på Norrveda, kul! Nu eget hästeri.