God morgon 2010-08-08
Nu har marken fått sig en rejäl rotbölta efter nattens regn. Ska flytta några hästar idag från en hage till en annan, sen händer det nog inte så mycket mer på hästfronten.
Måste mentalt ladda inför att börja arbeta igen
, semestern är slut!
Ha en bra dag!

God morgon Här regnar de ute. Ska ut till hästarna en sväng sen och kolla till dom. Sen blir de till att packa, imorgon åker ja o några till gotland

God dag!
Blött som attans här också.
Ena 1-åringen har fått en hovböld avlägsnad, skönt, tur det finns kompetenta människor som kan hjälpa till.
Nu stundar föreningsjobb, tur det är grått väder.
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God dag!
Blött som attans här också.
Ena 1-åringen har fått en hovböld avlägsnad, skönt, tur det finns kompetenta människor som kan hjälpa till.
Nu stundar föreningsjobb, tur det är grått väder.
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här är det redan kvavt igen, trots gårdagens otroliga åskväder. Puh, undrar om det blir ett till i natt?
I övrigt är det jobb här också - skriva och korsorda och en massa annat papperskneg som måste bli klart. Jag hellre stannat kvar i stallet och skrapat färg och målat med de andra!
Ha det gott i eftermiddag alla! 

God kväll! Ärets semestertripp med sambon avklarad i dag, blev Växbo med fika i bageriet, en sväng och tittade på hantverk vid kvarnen och avslut på Växbo linfabrik. Vad mycket snyggt det finns i lingarn. I morgon åker han tillbaka till Norge och jobbar, och jag ska tillbringa dagen bland flyttlådorna på mitt jobb.
Nu blir det slapp framför tv:n innan sängen väntar.