God morgon 2010-07-26
Godmorgon!
Eller rättare sagt GODNATT! Hemkommen från Brukshäst SM. Och vet Ni vad? Russet är BÄST! Lojstas Pawik tog under söndagen sitt 6:e SM guld i grenen Brukskörning.
Det betyder också att han kvalat till nästa års SM och Nordiska! Kusken är jätteglad! Ägaren är glad. Och vi som sliter runt om är glada.
Men det bästa av allt var, att Pawik såg ut att trivas bra, pigg och glad hela veckan. Det känns verkligen toppen!
Ha en toppen dag alla russvänner. Vi ska "bara" ta rätt på en väldigt massa blött… Militärtält, sängkläder… osv.
Och packa!

God morgon! :)
Vad roligt att ett russ vann :D
Själv sitter man på jobbet nu sen 07:00, regnar gör det, men jag är lättad att det regnar eftersom när solen skiner är lagret som en ångbastu och det är där inne jag befinner mig ca 6timmar av 8timmar på dagen.

Godmorgon i landet!
Grattis till ännu en seger med Pawik!
Här är himlen blå och igår kom det 17 mm regn på vårt nyslagna hö, idag ser det bättre ut, men det skulle ju vara uppehåll i fyra dagar…
Här uppe hände en allvarlig trafikolycka med en buss och en personbil strax utanför stan igår eftermiddag, och det är nyhetsstoffet radiomorgonen handlar om. Det dog tre personer hemmahörande i en av grannbyarna, så fort livet kan förändras!
För mig blir det butiken, och sedan vavd som hinns med.
God morgon!
Molnigt men inget regn, vi fick otroligt mycket regn igår (välbehövligt). Vi klarade oss utan översvämmning, men inte grannarna.
Jobba sedan hästgöra, tränar mitt lilla russin hon tycker inte om att vara själv, ute på promenader varje kväll=)).
Ha det gott alla!
God Morgon!
Ännu en mulen morgon, men bättre väder är lovat…..mer regn behöver vi i alla fall inte, nån som har regnmätare sa att vi fått ca. 130 mm den här veckan som gick!
Jobb blir det i dag, så premiering vid Gerum Korsgata blir det ingen för min del, tyvärr. Skulle anmält Leilu postumt, men det får vara till ett annat år…..
Ha en bra måndag!

God Morgon! Har varit uppe med tuppen och skjutsat dottern på jobb, blir lika i morgon, hon har sveriges bästa kallblod på sin gång de här två dagarna, kul för henne
#1 Är lika för mig, när jag äntligen fick slaget så hamnade vi i klämm mellan ett högtryck och ett lågtryck som dessutom tydligen inte går att förutspå hur det rör sig.
"0 Grattis till SM segern!
Nu ska jag åka in på jobbet och packa upp lite till är mulet och grått ute så det spelar ingen roll om jag är inne.
Ha en bra dag!
# 0 Grattis Pawik och co till ännu en fantastisk prestation!
Hur gick det för di store?
Grått och trist. Har 1000 saker att göra, men måste börja med att städa huset. Precis hur trist som helst. Tänk om man hade råd att anlita städfirma, då skulle jag gladeligen göra det och ta den kostnaden för att hålla humöret på topp.
Ha en bra dag alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#6 SM i brukskörning storhäst var nordsvensken bäst igen med hästen Zesam på topp!/A
# 8 Kanon! Grattis, ni är bäst!!!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 0 & 7 Ett stort grattis!
Idag ska vi till Borgorms slott och till en fornborg och vandra för att känna historiens vingslag. Tackar vädergudarna för uppehållsväder.

#0 Grattis till fina framgångar, igen! Ni är skitduktiga! 
Go förmiddag i regnet…
#0 Grattis, jättekul!!
Här har det regnat oavbrutet nu sedan i fredags kväll….vet inte vad jag ska hitta på, man är så van att bara vara ute så nu blir jag helt off……
#0 och 7 Vad duktiga ni är, inte dåligt med 2 SM guld på samma helg
!!!
Men med mkt kämpande kom vi så här långt denna gång. /A