Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1085 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2010-08-07

Jaha nu är det lördag igen, dottern tycker det är dags att vi sätter grimma på Cadett, så då vet jag vad jag har att göra idag.
Ska ut på enskogspromenad nu på morgonen, lite motion är alltid bra!

Ha det gott!

Tittut
0

God morgon!

Seg idag, låg och läste alldeles för länge i går, och det straffade sig nu.

Winnerbäck väntar på oss i Stockholm i kväll, ska bli kul!

Innan dess blir det nog lite av varje.

Ha en bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon. Grått och disigt är det här, inte så bra för tvätten som inte var torr i går kväll. Idag åker vi till Arbrå och visar Mellanbyns Maranza på 3-årspremiering. Ny plats och ny tid när SH tog över, förut har det varit Bollnäs och morgon, nu blir det em. och Arbrå. Efter det får hon gå tillbaka på betet med sina kompisar istället för att gå här hemma med mamma Miranda och Garrilina som båda håller henne kort.

Ha en bra lördag!

Tittut
0

# 2 Lycka till!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

karisma
0

Middag på er

Regnet hänger i luften och det kommer några droppar ibland. Det är så tyst i huset och lungt sommartjejerna åkte hem igår så nu är det bara russ i hagarna igen Ska ta mig i kragen och åka runt med vatten till hästarna sedan tänkte jag mig städa mitt lilla kontor som ser ut som en svinstia

ha det där ute

#1 ha en trevlig kväll

#2 Lycka till

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

garrilina
0

#2, 3 Tack.

Nu är vi hemma igen, nöjda med 38p (8,7,7,8,8). Hon skötte sig över förväntan.                                                                 Avslutade trippen dit med lite dramatik, någon hade lämnat en 1-årig hingst bunden i transporten och med framdörren öppen. Han reste sig och gick runt bommen, så vi fick loss honom och ur med inredningen så att han kunde komma upp. Ägaren tog det med ro när hon kom, som tur var han oskadd som det verkade.