God morgon! 2010-08-06
God morgon i stugorna! Här var det härlig sommarmorgon med dagg i gräset och kossorna på andra sidan vägen ligger och idisslar. Idag ska jag ut i blåbärsskogen med Putte.
Ha en bra dag!
God morgon!
Strålande vacker morgon idag med. Ska försöka plöja lite måsten idag också, bla ett och annat pass som skall göras.
Huset fullt med barn dessutom, så det blir nog inga större problem med sysselsättning, i alla fall inte för mig…
Ha det bra alla, och hälsa Putte Croneld!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Ny dag idag och morgon blev det efter en bedrövlig natt! Varför ska jag alltid bli sjuk när det passar som sämst?
Idag väntar inte mycket mer än sängen för mig känns det som. STACKARS alla våra hästar där borta i sommarhagarna. Några av dem vill verkligen jobba och några av dem skulle behöva jobba lite. Men men, sviter efter galej är nog inte helt ovanligt!
Kanske orken infunnit sig till imorgon? Hoppas verkligen det.
Solen skiner här iaf. Alltid något att glädjas åt!
Ha en bra dag allihop med och utan russingar!
# 2 Hoppas du piggnar till Gunilla! Du är väl lite baktrött kanske, det blir jag ofta nu för tiden om jag varit iväg någonstans.
God Förmiddag!
Molnigt men varmt och skönt, har faktiskt redan tagit in torr tvätt, lite ovanligt dom senaste veckorna
!
I dag blir det rengöring av stallet sen i onsdags när vi hade russvård…..
# 2 + 3 Åldern?
Ha en fin fredag, själv skall jag på travet i kväll på V65!
# 4 Jag är rädd att du har rätt, Maggan. 
God Morgon!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har varit på lite semester i Särna. Såg de super fina Vattefallet i Njupekär.
Men i dag är de lite sol och uppehåll.
SKa åka o titta på Dressyrtävling O hästarna
De i helgen kanske hästarna åker åt varsit håll och till veckan börjar jag jobba igen.
Mitrus 1 åringen åker till Karlstad och Murkla åker till Orsa så de känns skönt . Så Jag ska plugga i höst..
Ha de bra alla

Godmorgon i landet!
Solsken och varmt, härligt!
Har hunnit göra rent åt marsivnen, och flyttat runt dem litet då vi ju plötsligt fick en bur tom..
Mysli och Trixi är utsläppta i andra delen av sommarhagen, och idag släpper vi ihop hästarna.

En vacker solskensdag igen med svag vind. Hos oss går tvättmaskin och sambon i 120 knyck sedan i går kväll när han kom hem, många måsten att hinna med innan han åker på söndag igen. Jag blir slut bara på att virvla med i fartvinden. Ska åka iväg på lite födelsedagsuppvaktning om en stund, dottern fick besök av en kompis som flyttade ner till Skara för några år sedan, då vi var på väg så vi sköt på det lite. Sedan blir det bad av Maranza inför morgondagens premiering.
Ha en bra fredag!