Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 758 ggr
karisma
0

God morgon 2010-08-05

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Solen gör tappra försök att komma fram ganska varmt ute Vaknade av huvudvärk alldeles förtidigt ansträngde nog protesen för mycket på mötet igårkväll Ska själpa i mig massa kaffe så går det nog över Tänker nog sladda vägen idag sedan lite häst så får det bli

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Idag blir det Sthlm igen och sedan ska jag bara njuta i trädgården. Lite arbete finns det nog att göra.

Ha det bra!

RC71
0

Solen har hittat hit igen! Ingen tid att känna efter för övrigt. Massor med jobb i dag….

Godmorgon från

Lotta

garrilina
0

God Morgon! Solen skiner igen efter gårdagens regn. Vi passade på och jobba i går så nu börjar det se ut som en slöjdsal i gen, bara några flyttkartonger kvar att packa upp, det blir på måndag.

I dag ska jag åka och klippa mig, fick ett presentkort av dottern när jag fyllde år, undrar om hon inte vill klippa mamma på ett tagFörvånad 

Sambon kommer hem från Norge i kväll, vet inte på hur länge men över helgen blir det i alla fall. Två av kattungarna flyttar i em. också, en flyttase i går, så nu är det bara  fem kvar som vill flytta.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Trot eller ej, vi har sol idag!!Cool

Full fart framåt, bada Njord innan avgång mot Vaggeryd och körtävling!

Ha det så bra!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

45 mm regn sedan igår eftermiddag, tror vi klarar oss ett tag nu…

Solen har iaf kommit fram, så jag hoppas på fler kunder idag. Butiken, handla och sedan vad som hinns med. Grannens hundar lyckades ta sig in i en kaninburarna igår, och dödade kaninerna i den buren. Skrikandes

MagganS-B
0

God Morgon (förmiddag)!

Har sovit ut efter några intensiva dagar……loppisar, naturligtvis, och i går var det "hästarnas dag"! Verkning, maskning av fölen, kardborrborttagning mm. mm. Vissa var jättesura över att få stå inne i boxarna under några timmar! Nu är det snabeldraken som gäller, ut med alla mattor och sängkläder medan det är fint väder!

Ha en bra dag!

PernillaJ
0

God förmiddag! Solsken i Leksand, härligt. Jag hämtade ett dussin kycklingar igår, korsning brahma-hedemora-aracuana: grönvärpare, hoppas jag! Fast än är de bara 2 veckor och osorterade, och väldigt söta. Det verkar vara gott gry i dem i alla fall för deras vårdnadshavare (de bor i grannbyn) rapporterade igår att de hade god aptit.

Jag har samlat litet bollar nu på morgonen, ska skicka in träckprov för parasitanalys. Tycker att två av de äldre russen har svårt att hålla hullet och vill utesluta mask.

I morgon bär det av till sydligare breddgrader. På lördag är det welsh-rix på Axevalla, 200 ponnyer (!) ska visas och jag ska vara speaker. Ska bli roligt!

Tittut
0

God förmiddag!

Ska försöka ta mig i kragen och jobba lite. Vi har telefonmöte i kväll, och jag behöver förbereda lite inför det också.

Alltid är det något!

Bästa äppelträdet har blåst ner också, trist!

Bäst att lägga sig i selen… Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

God eftermiddag :D

Jag är dödsförkyld och har ingen ork att göra något alls.

Började när vi var på Gotland och dubbel helgen och inte har de blivit bättre sen jag kom hem , tror de är en blanding av allergi och virus.

Har varit lite hektiskt de här sista dagarna med tävlingar och träffar hit och dit.

Snart är de ju även riksutställning och jag hoppas att man får katalogen dit snart så man kan planera lite hur man ska göra

Här har de inte regnat något som de har lovat så man får lite dåligt samvete när man bara är inomhus och inte ute när vädret är fint :D

På bilden våran fina Mary som Emilia fotade när hon stod på tävlingsbanan igår i Tingsryd :D