Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1057 ggr
karisma
0

God morgon 2010-08-04

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mogon på er

Regnet öser ner och svamparna bara poppar upp ur marken, så är det i Roslagen idag. Tog en slapp dag igår för att jobba mer idag men vem vill jobba ute i det här vädret? Skall en sväng till stan och trängas med sommargäster om parkering rygg och tänder skall få sig en omgång Tll kvällen styrelsemöte då blir det planering för höstens aktiviteter

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Äntligen går det att skriva god morgon! Fast nu är det strax god natt. Idag har det spöregnat hela dagen, men jag trotsade regnet och gick ut och plockade lite kantareller efter jag röjt ur ett par lådor med gamla papper. Min farmor fyller 99 år idag och min mamma blev rånad i en hiss på Bryssels flygplats. Tigerlilja gick på ny rekordtid i dag, 2.14. Grattis Amanda som tränar min kuse så bra!Glad
Kusarna ser rena och fina ut minsann och njöt av kvällssolen.

Ha det gott!

Anna-Uppsala
0

Här har det regnat fram tills nu i kväll, när jag tog en underbar kvällspromenad med hundarna i strövområdet här strax intill.

Har städat ur det mesta i stallet, bara grejorna i skåpet och lite finputsning av sopkvasten kvar före tvätten.

Jag räddade en stor spindel i dag också - bar ut den på kvasten och satte den i naturen, i stället för att sopa bort den - kanske därför det slutat regna?!

Imse Vime spindel - klättrar upp igen … Oskyldig … ni vet!

Godnatt alla!

Anna-Uppsala
0

Dubbelpostat - i dag igen?! Mysko …. Förvånad