Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 849 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-08-03

Godmorgon i landet!

Här är himlen grå idag igen, igår blev det varmt och soligt efter ett tag, med spridda regnskurar.

Idag blir det butiken, och vad som hinns med sedan.

Får se vad jag hinner nu på morognen också, ett gäng marsvin som är kvar inne skulle behöva rent, och jag behöver klippa till en tunika åt Sara och och och

karisma
0

Morgon på

Roslagen är grå men upphåll just nu det regnade nästan hela dagen igår Hästarna passade på att få en ny look dvs lerinpakning så de var så snygga men snyggast var nog Qluring med sin färg

Idag fåe vi se vad vi hinner men jag borde göra alla unghästar arbetsmoral är inte den bästa

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Dags för en ny dag. Än så länge är det uppehåll så det gäller att gå ut  innan regnet kommer. Jag tänker röja lite i garaget idag.

Ha en bra dag!

(Jag skrev visst en dubbel, så har flyttat det hit)

[Croneld]
0

Tjiwi 10-08-03 09:23 
Morron Grått igen, usch! Full rulle idag efter att haft en slödag i Ullared igår med diverse inköp…hmm!! Ska putsa och packa till torsdagens avgång mot Vaggeryd……mycket att göra med andra ord.

[Croneld]
0

garrilina 10-08-03 09:52
God Morgon! Ännu en underbar morgon med sol och fägelkvitter. Har hovslagarinnan på besök så att Miranda får nya skor, runt om denna gång. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i dag, funderar på att ta en skogspromenad och titta hur det ser ut på blåbärsfronten. Det är dubbla morgontrådar i dag funderade ett tag vilken jag skulle skriva i. Ha en bra dag!

Tittut
0

God förmiddag!

Barnen och jag har sovit i båten i natt, i och för sig bara vid bryggan, men det var riktigt mysigt. Kanske var det därför Elin och jag sov till halv 10?

Ska åka med till regnet ikväll,  så det är väl en del som behövs göras innan dess.

Ha en fin tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

hannibal-roll
0

God Morgon!

Är uppe sent som vanligt, man måste passa på när man är på semester ;)

Idag är det dax att fara hem till Skåne igen, måste packa och städa och lasta in alla väskor i bilen. Hoppas vi får chans att komma tillbaka snart :)

Var på Heden igår, mina skor har ännu inte torkat efter att vi irrade oss ner på myren.

Ha en bra tisdag!

Anna-Uppsala
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Snart är det dags att dra på ridbyxorna och fara iväg ut på landet och rida en sväng på Sillisen. Det är perfekt väder - blandat sol och moln, uppehåll, ingen blåst och lagom varmt. Kan inte bli bättre!

Och nu är det augusti - så snart kommer HJ hem från Malin. Vi ska bara städa ur, tvätta desinficera och måla om stallet först …. :)

Hoppas att ni får en härlig eftermiddag allesammans!

Bilden är från Johannesberg, i början av maj för tre år sedan, när HJ och jag startade en serietävling i körning.

garrilina
0

Det var mer mygg än blåbär i skogen, så det blev en tripp till stan i stället….