God morgon 2010-08-02
Morgon på er
Lite grått och regnet hänger i luften tycker nog att det är ganska skönt efter alla värme Kanske kanske det kan dyka upp någon herr kantarell om det får regna Idag ska Spira flytta ut i stora världen efter att mellanlandat hos mig sedan avskiljningen på Lojsta Hennes nya kompis blir en nordsvensk så det kommer att synas hur liten hon är Åter till kaffekoppen
ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
HImlen helt igenmulen, ser ut efter regn.
IDag blir det butiken, och handla efter jobbet. Har satt Sara på att sätta upp nya ringisolatorer i andra delen av hagen, snön har tryckt sönder nästan varenda en. Hästarna behöver mer bete innan vi far på semester.
Det är ju fantastiskt att sex hästar klarar sig på en dryg hektar fån juni till augusti… Men så har det ju regnat nästan dagligen också.. Nu börjar gräset växa långsammare då nätterna är något mörkare nu.

God morgon!!
Mulet men ganska skönt här i söder. Perfekt väder för att visa häst. Idag åker jag med en kompis till Nossebro med hans tvååring.
Här hemma försöker jag göda min åring som inte vill växa på bredden, bara höjden…. 
//Anna
God morgon!
Mulet och friskt här med i Roslagen, ska småpyssla både inne och ute. Sista semesterveckan nu så det gäller att njuta av det allra minsta, en kaffekopp, ett hallon och en fluga!
Ha det gott!

God Morgon! Solsken och varmt och behagligt ute. Hade tänkt jobba i dag men vi beslöt att skjuta på det, kanske morgondagen har sämre väder. I dag ska vi skjutsa Dixy Bess tillbaka på betet då hon varit hemma på betäckning, från betet ska Mellanbyns Maranza hem och fixas till inför lördagens premiering.
Ha en bra dag!
Morrn!
Håller med Garrilina, varmt och vackert. Dags att ta dagens första promenad med hundarna.
Vi åker nog tillbaka till Uppland i morgon, så jag tänkte se om jag kan åka och hälsa på min häst i Gnarp.
Ha en fin måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon!
Solen sken för nån timme sen, men nu mulnar det på…..Har haft en intensiv helg med ponnytrav två dagar och loppis en dag, besök av trevligt russfolk m.m. I dag åker Helén och Micke tillbaka till fastlandet efter sin semester, det blir tomt och tyst, men snart åker vi ju själva till Grekland…..
Måste ta hem alla hästar nån dag för verkning, maskning, kardborrborttagning m.m. bara jag får tag i hovslagaren!
Ha det bra!