Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 582 ggr
garrilina
0

God Morgon 10-08-01

God Morgon! Ny månad, fattar inte vart tiden tar vägen, börjar jobba om två veckor…känns som jag nyss gick på semester. Har visserligen varit på jobbet några dagar redan och blir även de kommande två veckorna men då styr jag över tiden själv.  Den morgonpigga tiken var piggare än vanligt i dagSkrikandeshade gärna sovit längre än till 5.30. Solen skiner och det verkar bli en kanondag. Har drive in parkeringen på Hagmyren i dag så det blir ett antal timmar där.

Han bra söndag!

balotte
0

God morgon!

Här är det mulet, säkert så börjar det regna bara för att jag är ledig idag. Djuren är ute och det står häckklippning på schemat idag och tömkörning ikväll.

Ha det gott alla!

[Croneld]
0

God morgon!
Kantarellerna hade börjat titta upp, fick ihop så vi kunde ha smörstekta till middagen. Lite regn till så kommer de ordentligt. Jag fick nöja mig med att plocka hallon.

Få se vad vi hittar på idag, ha det gott!

[Tjiwi]
0

Morron

Grått och trist!

Har massor att packa upp/ur lastbilen sedan körträningen…sedan får vi se vad som händer…

StuteriSolo
0

God eftermiddag i landet!

Här slappar vi idag, även om det är en hel del som egentligen behöver göras. Jag oxh Sara var och såg Kent igår, de är bara bäst!!!!!!! Vi gick runt och lyssnade på litet andra band på de olika scenerna medan vi väntade på att KEnt skulle börja spela, var en hel del riktigt bra, och annat som var inte lika bra. sounds var en besvikelse, Movitz idel glädje och bluesbandet höll på att välta hela torget med sitt tunggung. Vi var hemma kvart i två, så idag är jag litet seg. Simon var i Lycksele på bilutställning och cruising och rockabilly-bands spelning, så han var inte heller så pigg idag,

Soligt och varmt ute, men det blåser en del, nu mot sybordet för att klippa till litet nya medeltidskläder åt Sara, hon kan inte ha sin klänning längre…

murkla
0

Solen lyser o de är uppehåll här men i morse regnade som bara den.

Varit till Mora o hälsat på Svärmor som ligger på lasarettet som hon är dålig. Nu hade hon även fått en prop i benet oxå. men som tur var så är hon på ett sjukhus..

Annars är allt bra lite utflykt imorgon till Särna och till Njupeskär fulufjället

http://fulufjallet.net/index.html

Fina vattenfallet.

Ha de bra