God morgon 2010-07-31
Morgon på er
Idag är det lite grått och det har kommit några stänk från ovan Sista dagen för denna månad och vart tog den vägen Ska allt gå så här fort då är det nyår snart och jag som inte vill missa hösten med dess färger.
Det kommer folk och tittar på mina 1-åringar idag hoppas någon passar deras smak och plånbok
ha det där ute och var rädd om er
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morgon
Grått!!
Är på språng igen…..andra dagen på körkurs, två pass idag med avslutande grillning i goda vänners lag ikväll.
Fick kuskmeddelande igår till tävlingen nästa vecka och blev såå pirrig!! Ska gå upp en klass och köra medelsvår då…spännande värre.
#0 Lycka till med ev köpare…och du, din hovis kommer på tävlingen nästa helg!!
God morgon! Ska ut och kolla kusarna i halvstormen. Lilla Cadett terrar Toffan nu när kompisen är i väg med sin mamma som är på betäckning. Han har ju ingen att leka med, så tre gamla tanter är ju inte så kul, men Toffans svans är rolig.
Annars blir det en skogspromenad för att kontrollerar svampstatusen för i år.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
har knappt hunnit vara inne här heller de senaste dagarna. Har jobbat på och städat undan. Mycket har hänt .
Diva är friskförklarad från sin magsår/infektion. Det var en stor lättnad. Hon har verkligen charmat in sig hos vet., och tycker om att vara med.
Alma har börjats tränas en gång i veckan nu, igår var det fjärde gången som hon reds av min tränare. Hon är superduktig och det går framåt hela tiden. Tränaren tror att hon kan vara redo att tävla nästa år i dressyr, men det återstår ju förstås mycket träning före det.
Storm har det varit här också. En tromb har dragit över här så det rivit upp träder med rötterna. Åskväder som slagit ner överallt.. Ja.. Tur att vi inte haft det värsta här iallafall. Märks att ponnyerna varit tröttare nu också pga. det.
Ha en bra helg! / Sabina

God förmiddag i landet!
Ingen åska idag till frukost, bara grå moln med små stänk av blått emellan.
Lugnt i stan nu på morgonen, hoppas på bättring!
Sara och jag ska gå på PDOL ikväll, Kent spelar och det ville vi lyssna på! Igår var det massa bra artister också, men gå in två dagar blir för dyrt.
Få se om vi hinner ut med några hästar i eftermiddag… Peter åker till skåne strax och kommer hem på onsdag.

Grått och varmt har kommit en skur i natt igen. Fick ta hem vet. i morse då Russe uppvisade fångsymtom, boxvila och medicinering 1 vecka blev ordinationen. Själv slog jag mig på pekfingret med hammaren i går, där blev det en ordentlig blånagel.
Nu ska jag skjutsa dotra som ska jobba em, och sedan har den här dagen gått känns det som.
Ha en bra lördag!