Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 660 ggr
karisma
0

God morgon 2010-07-30

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er där ute

Solen försöker att jaga bort molnen och ca 20 grader + Vill inte ha för mcket sol då alla bromsar tittar fram och förstör dagen Annars är allt som vanligt i skogen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Här är också en alldeles vanlig morgon, tvätten hänger ute för tredje eller fjärde dagen i rad utan att ha torkat…..solen tittar framm då och då genom molnsjoken. Allt är genombött, lyckades dock plocka några liter hallon i gårkväll, fast hälften fick landa på marken i stället för i bunken. Blev i alla fall 10 små burkar till Medeltidsmarknaden…..

Sista dagen på sommarvicket, i kväll dubbeltrav!

Ha en fin fredag!

[Tjiwi]
0

Morron

Solen var framme nyss men nu molnar det på igen, trist. Har regnat massor nu de sista dagarna.

Vi har körträning denna helg i dagarna tre med bästa Isabella Mongelli som kommer till oss då och då. Jättekul, men jag tror jag står över idag då det känns lite mycket att ge sig iväg tre dagar i rad…och fyra nästa helg då det är tävling…och helgen efter då det är Riksen….Skäms

Tittut
0

God morgon! Mulet och grått här i Harmånger, men inget regn just nu. Ska klä på mig och gå ut med vovvarna snart. Barnen sover ännu, vi kom sent hem igår, så de får ta lite sovmorgon.

I kväll bär det av till Karlskoga ett dygn. Blir nog bra.

ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
garrilina
0

God Morgon! Samma väder som Tittut, kan det bero på att vi just nu befinner oss några mil från varandra efter samma kust.Förvånad Har kommit lite regn i natt. Har monterat och målat dörren till kaninburen som är mitt byggprojekt nu, förhoppningsvis torr i kväll så jag kan göra klart. Gjort rent ett antal kattsandslådor också till de nu flyttfärdiga kattungarna. Kattungar är lättare än hundvalpar när det gäller toabestyren. Är det någon som är sugen på en kattunge så finns det hos ossFlört Har en massa måsten känns det som så den här dagen kommer nog att gå fort den också.

Ha en bra fredag!

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Grå morgon med åska igen, tio mm regn på en halvtimme, sedan kom solen fram igen.

PDOL här i stan, mycket folk men ännu lugnt. Larmet hade tydligen gått i butiken igår kväll, securitas hade lämnat en lapp på köksbordet.

Då vet man ju att det fungerarSkrattande

Butiken idag och så får man se vad som hinns med på kvällen, skulle vara trevligt med en ridtur!

Anna-Uppsala
0

Här skiner solen och det blåser - men det är höststämning i ljuset och det känns att det har vänt. Vi ska strax ut på landet, och motionera nordsvensken, och sedan blir det städ i hemmastallet. Konstigt att det bara är några få veckor kvar innan det är dags för uppstallning igen. Känns som om sommaren gått hur fort som helst! Obestämd

Men det blir kul att få hem Svarta Faran igen så småningom - saknar min russinbulle nåt grymt! Du kramar henne väl lite extra från mig varje dag, Malin?!

Ha det bra i dag allesammans! Glad

karisma
0

#7 Morgon kram och John Blund visa till kvällen och så drar jag över henne en natt filt av kramarFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Snurrii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Sitter på jobbet och solen skiner in genom kontorsfönstret. Lugnt på jobbet idag. Sista dagen innan semester!

Det är en tung och sorgsen dag idag. Imorse avlivades min systers halvblod. Hon köpte henne för 2,5år sedan i hop om att rädda hennes liv då hon haft det otroligt svårt tidigare i sitt liv. och var både psykiskt och fysiskt nedbruten. Nu har min syster gjort allt och lite till och hästen fick sina 2,5 sista år till sina bästa. Både veterinärer och andra inblandade såg den enorma förändringen under dessa år och vet hur mycket hon gjort för denna häst. Men tyvärr fanns det inte längre något att göra.

Så idag fick hon somna in. 20 år gammal. Vila i frid Sengana! Gråter

[Croneld]
0

# 9 Vad tråkigt, tänker på er!

Nu är jag hemma på fast mark igen, har packat upp och satt på tvättmaskinen. Så nu har jag 10 dgr kvar på semestern och ska hinna så mkt innan dess. Bäst att sätta fart!