Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1082 ggr
Faradiba
0

Marabou, Geisha, Fazerina och Leyla efterlyses

Hej!

Jag sitter och räknar på vilka poäng som min märr Ripadals Faradiba har. Men jag behöver lite hjälp med information om några hästar. Skrattande

Dessa är:

Marabou f. 86 e.Garribaldi 311

Geisha f. 87 e. Garribaldi 311 Hon blev AB premierad 1994

Fazerina f.88 e. Garribaldi 311

Leyla f. 90 e.Garribaldi 311 Hon fick 1993 39p och 1996 40p

Jag undrar även vilket rekord Annas Amigo är??

Är jätteglad för all hjälp jag kan få!!!

Faradiba
0

Oj, gick visst lite fort där….

Marabou är inte efter Garribaldi utan efter Manfred 277 Skäms

PernillaJ
0

Statistik från SPTF (finns ej med ev utländska starter):

Marabou, 26 st: 2-1-3, rekord 2.33,7, 1.155 kr

Geisha 3283, 77 st: 5-12-15, rekord 2.07,7, 8.215 kr

Leyla 3415, 14 st: 4-1-0, rekord 2.20,2, 1.600 kr

Annas Amigo, 70 st: 7-13-8, rekord 1.58,3, 14.200 kr

garrilina
0

Leyla finns sedan 5 år här uppe i Hälsingland och går som fölmärr, Köptes samtidigt som vi köpte vår Garrilina, båda från stall Vika.

Faradiba
0

Tack!!! Skrattande

Nu ska jag bara hitta hur man räknar ihop detta men jag har för mig att det står i någon prop. Obestämd

#3 Va roligt att hon finns i mina ursprungshemtrakter… Glad Jag har inte fött upp Leyla men det är roligt att höra av alla Farans bäbisar!!

rebeccajansson
0

#4 det e ganska krångligt tycker jag att ta fram resultat mm men iår har jag faktiskt hjälpt 3st ägare o letat fram avkommemeriter på deras russton och det har resulterat i 2 elit och ett A.

Gå in på http://www.svehast.se/allm/2010Storegl.pdf sidan 67-70 där hittar du all info ang avkommepoäng som du behöver.

Faradiba
0

#2 Kan jag skriva ut dessa uppgifter för att skicka till registratorn för ansökan av höjning??

#5 Tack! Det var inte det lättaste…

Jag har efter lite stöd från Malin Skrattande lyckats räkna ut summan och Faran fick ihop 170p på 8 avkommor…. Skrattande

Nu ska jag bara få fram "bevis" för detta…. Undrar hur jag ska få det finska rekordet på papper…. Obestämd

PernillaJ
0

#6 Du får väl fråga Liselotte om hon nöjer sig med en sån utskrift - annars är det nog utskrift från SPTF som gäller.

Angående det finska resultatet kan du väl bifoga en utskrift från Hippos hemsida; ser tillräckligt officiellt ut tycker jag?

Faradiba
0

#7 Nu har jag mailat SPTF om att få utskrifter, antar att det är så jag ska göra för jag hittade inga uppgifter på deras hemsida… Finns säkert någonstanns..Obestämd

Diplomston och andra resultat från avelsvärderingar behöver jag väl inte bevisa, de finns ju i blå basen??

Anna-Uppsala
0

Tänk på att Blå basen inte alltid är komplett, och att uppgifter även där kan vara fel - så dubbelkolla gärna om det finns möjlighet!

:)

Faradiba
0

#9 de meriter jag behöver från blå basen vet jag stämmer för jag har varit närvarande.. Glad

Nu är brevet med alla papper postat…. Skrattande

Anna-Uppsala
0

Vad bra! =)

Jag har tex hittat att Vally, född 1906, har varit med på en premiering i Vikingstad 2006 i Blå basen … *s*

http://sh.freefarm.se/sh/SokHast?a=visa_hast&id=125457

Har skrivit och påpekat det flera gånger, men de framhärdar, och russ kan ju bli ruskigt gamla, så ….

Faradiba
0

Haha, det var rätt kul…. Inte illa för en pålle på 100 år att komma 6a och få silver…. Tungan ute

rebeccajansson
0

Hinner du verkligen höja stoet iår då?

Faradiba
0

# 13 Inte vet jag….. Jag kan inget om det Obestämd men jag har skickat in alla papper iaf så det är bara att vänta… Skrattande Skulle det bli nästa år så får det bli så….