Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 885 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-07-22

Godmorgon i landet!

Här är himlen grå och inte är det speciellt varmt heller.

Peter och Sara var ut med Månflisa och Primula igår, just när de kört iväg började det regna så det hänger kläder på tork litet här och där här inne Skrattande

Idag blir det butiken och telefonmöte ikväll, handla behöver vi också.

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon

Solen är på väg idag med. Idag får vi Gotlandsbesök vid middaggstid som ska titta på Ull, kul!

Kul var det även i går kväll då Njord gjorde sitt andra godkända kval till finalen och är nu klar för den!! 64.14% hamnade de på igår, kul.

[Croneld]
0

Morning!
Jag har haft strul med datorn, men nu är det igång igen. Lämnar skeppet åt de andra för en vecka för att åka till Öland i morgon. kanske tittar jag in här lite grand ändå.

Ha en bra vecka!

StuteriSolo
0

När vi satt och åt frukost började det åska som sjutton, och åskan slog ner i vår telefonledning som nu är kaputt! Nu är det däremot varmt ute och solen har kommit fram!

garrilina
0

Har tillbringat min dag på jobbet, vi ska ha salen uppackad och klar tills vi börjar jobba 16 aug. Syns inte att vi varit två pers. där hela dagen och packat in broderigarner, knappar, pärlor m.m. tygskåpen har vi inte ens tittat på än. Så det blir några dagar till veckan också. Regnade mitt på dagen men nu skiner solen och det är varmt.

Fick ta reda på en katt som någon körde på i går kväll en bit från oss, fattar inte hur folk kan köra på något och sedan bara åka i väg och lämna katten död mitt i vägen.

#2 Ha en bra vecka du också på Öland.