Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 631 ggr
[Tjiwi]
0

God morgon 2010-07-21

Morron…kunde inte hitta någon tråd så då gör jag väl en då….sol, sol sol!!

I kväll är det tredje gången gillt för Njord hoppas vi, nytt försök att göra ett godkänt kval!! Håll tummen alla vänner…ha en skön dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här har det regnat under natten, men nu ser det ut att klarna upp.

Kotknackarbesök på morgonen och nu butiken. Farmorkväll i kväll, och Sara och Peter ska väl ta sig ut med några av hästarna.

garrilina
0

God förmiddag! Tog lite sovmorgon i dag, fortfarande sliten efter helgen. Travbanan i kväll Therese och Garrilina ska starta i ett insprängt lopp. Få se vad som hinns med innan det.

#0 Lycka till!

Ha en bra dag!

PernillaJ
0

God förmiddag! Jag var så seeg i morse, lider av sömnskuld (eller mao har sovit för litet). Pallrade mig i alla fall upp och körde en sväng med Hastig innan jag började jobba. Han gick riktigt bra idag, litet tittig men "lagom" pigg. Under körturen fick jag ett härligt telefonsamtal, hans mamma Hanna 3691 är konstaterat dräktig (med Lon 483). Wow! För sex veckor sedan var Hanna i stort sett utdömd avelsmässigt, små inaktiva äggstockar - det är faktiskt något av ett mirakel att hon nu är dräktig. Ägaren Kajsa och jag är väldigt glada Skrattande

Idag ser jag fram emot rapport från Tingsryds-premieringen som pågår just nu, många fina russ anmälda. Och i kväll ska jag gå på bio med några kompisar, vi ska se actionkomedin Knight and Day.

murkla
0

God förmiddag.!

Uppehåll men de sliter en droppe då pch då här..

Ja, de är mest lungt,,, mycke folk här i så kul. Ute gång i kväll… se om min tid hinner med hästar lite i dag oxå..

Ha de så bra…

(jag är lite lat av mig)