God morgon 2010-07-17
Idag får vi gäster över dagen med grilning och kubbspel. Säkert blir det bad med. Tidigt i morse flög min äldste son iväg till Holland och ska vara där ett tag. Spännande för honom.
Så nu blir det kaffe och sedan småpyssla innan den riktiga värmen har slagit till.
Ha en bra lördag!
Morgon
Sol och värme….jag älskar det!
Ska snart åka ner till ridhuset med Njord så Maja får träna för en tränare innan det blir alldeles fööör varmt.
Hoppas på lite bad senare…ha en skön lördag!
Morrn!
SKa snart skjutsa Elin till en kompis. De ska åka till Ljusterö och vara borta till i morgon, så jag ska ta mig tid att jobba undan det som inte blivit gjort innan, och inte blir gjort nästa vecka.
Solen skiner, men det fläktar. Skönt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Här regnar det och åska på ingång, så idag blir det innejobb och det behövs
. Ikväll blir det mina fyrbenta vänners tid.
Ha det gott!
Strålande sol och fläkt är det hos mig just nu. Uppe sedan länge och röjt av köket. Sent blev det igår- hästar orsaken förståss! Väckt redan kl 04 utav vovve som bara var tvungen ut och hämta en leksak… Somna om sen å vaknade på hugget, därav fick köket sig en uppsnyggning. Nu en kort vila sen så blir det russingar igen. Och kanske är det ljusare idag så bilderna blir något att ha
?!'
Ha en bra dag!
Bilden,Lojstás Pawik på en av de sista körturerna inför SM i Brukskörning 2010.

God morgon
Vaknade vi 10 först men då åskade de så jag gick och la mig en timme till och vaknade när de hade slutat. Hade tänkte åka ner till körlägret och titta idag men nu har ju halva dagen gått så jag hoppar de. Jag ägnar dagen åt ponnysarnna hemma istället. Sen blir det grillfest ikväll.
Ha en bra dag!

Sitter i stugan på Östersunds camping och laddar inför kvällens grillning på banan tillsammans med en massa annat ponnytravfolk. Har varit på besök på Frösö Zoo och tittat på lite djur. Hemma flyter det på för djurvakterna, skönt.
Ha en bra fortsättning på lördagen!
Hem kommen från en kort tur till Värmland. Hälsade på några vänner i Kristinehamn. Med bad, sol o grillning. Idag varit i Karlstad på lite shopping och regnet kom. Regnade hela vägen hem till Malung..
Villa lite så sedan till hästarna.
Ha de bra