God morgon 2010-07-15
Morgon på er
Vilken skön natt det varit bara +16 nu är värmen snart tillbaka Om allt flyter så är det sista dagen på åkern och även mitt hösilage är klartt Jag drömmer om spakar knappar och olja vet snart inte hur jag startar en traktor För jag växlar mellan fyra olika modeller och ingen är lik den andra och sedan skulle de lära mig att köra frontlastare suck Med hästarna är det bra trots värmen Pelle Russ damer är nog alla dräktiga det är bara Missan som jag kollade förtidigt så vi kör ett extra UL i morgon
Här kom en rapport från Karisma
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här är himlen blå och solen dkiner idag med! Bortöver sjön ser det dock svart ut…
Idag bär det av till Östersund med en ponny i bagaget, känns litet konstigt att åka med bara en, men så är det just nu!
Butiken först och sedan iväg!
God Morgon!
Hade tänkt ta en ridtur nu på morgonen, men himmlen är kolsvart i väster. Verkar bli oväder.
Vi var ju till kliniken igår och tog röntgenplåtar på Hannibals framhovar, allt såg bra ut :) Så nu har han fått sluta med medicinen och får gå i en större hage tillsammans med Kakan, det uppskattas!
Idag är det marknad i Sjöbo, ska åka dit och träffa mormor, morfar och mina systrar. Får hoppas att det inte regnar för mycket.
Ha det gott!
# 2 Vad skönt att det såg bra ut!
Här blir det en tripp in till lillstan och sedan bad tror jag. Det blåser lite och det är skönt för kusarna.
Ha en bra dag!
God morgon!
Här blåser det också hoppas alla bromsar blåser bort, otroligt mycket iår.
Idag blir det middag hos svärmor och svärfar sedan ska jag ägna dagen åt mina fyrbenta vänner.
Ha det gott alla!
Morrn!
Varmt redan nu, får se vad dagen har i sitt sköte.-
Sola försiktigt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Förmiddag!
I natt har det varit dimma så man inte såg handen framför sig, men nu är termometern på väg upp mot + 30 igen! Vi skall på begravning i dag, så det blir sorgligt på eftermiddagen…..
# 2 Skönt att Hannibal är bättre!
Ha en bra dag, dansa regndansen ni/vi som inte fått regn!