Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 762 ggr
RC71
0

godmorgon 8 juli 2010

Jösses amalia! Trodde väl aldrig att jag skulle få äran att starta en godmorgontråd på detta forum Skrattande

Kajorna höll mej vaken i natt, så jag har varit uppe en bra stund nu. Sol , sommar och konsert väntar! Glad

Godmorgon från

Lotta!

Tittut
0

Morrn!

Sol och fint, sommar!

Winnerbäck i Linköping väntar i kväll, najs.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Sol, sol, sol!!

Ska motionera Wilda och Njord snart tänkte jag, klippa min körplan står oxå på listan samt ta mot spekulanter på Ull.

Försökt få tag i veterinär till Wilda som gått om för tredje ggn nu….en på semester och distriktarna hade inte den kunskapen…..får väl släpa iväg henne till Mantorp….

[Croneld]
0

God morgon!
Åh, vad gott jag sover när jag har semester! Nu är frukosten avklarad, min mamma har redan varit och morgonbadat med barnen. Jag har kollat och sprutat kusarna med insektsmedel samt tvättat en fölrumpa.
Nu blir det matsäck och sedan ned till stranden och bada.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Litet sovmorgon idag, och sedan alla sysslor och full fart till jobbet. Peter äntligen hemma igen, nu är det laga traktor och slå ut som gäller. Vi får börja med ensilage, så får vi se om det blir något höväder, regn varje dag i tio dagar framåt…

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go middag!

har varit på ogräs-jakt i omgivningarna här hemma nu på morgonen, på jakt efter fläder,murgröna, kirskål, bränässlor,och kardborre (burrar), skräppor och andra större vild växande arter som är på fel plats. överallt. I dag är jag ledig från jobbet men det fins mycket att ta i och senare i kväll är det häst-dax, när värmen har avtagit lite.

Hästarna njuter av värmen och gräset, men  de gillar ej alla dessa flygfän som anfaller trots att hästarna får stå ut med div medel i pälsen mot sin vilja.

Ha en bra dag!

balotte
0

God middag!

Allt färdigt här hemma. Ska snart bege mej in till Volvo så dom får titta på bilen. Igår när Micke skulle köpa tidningen så hade han precis ställt sej i kön då bara smäller det, en bil hade backat in i vår nya VoloRynkar på näsan. Bilen flyttade sej en meter, vissa backar väldigt fortFlört.

Ha en bra dag alla!