Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 698 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2010-07-04

Idag blir det en varm dag, det känns i luften, hästarna står vid grinden och vill in. Känner de på sig att det blir en insektsdag kanske?

Men jag kommer att flytta stona med föl till en annan hage närmare sjön, där det fläktar och där det finns mer buskage att komma undan i.

För mig blir det nog stranden idag, igår tokbadade vi och njöt av sommaren.

Ha en bra sommardag!

balotte
0

God morgon!

Ja det blir hett idag. Gamlan som står på boxvila har nog det gott i det svala stallet.

Lite sliten efter gårdagens Tingsryds hästauktion (det blev ett litet stoföl efter Nikodemus shettis),sedan en liten fest på kvällen.

Ha det gott alla i värmen!

Tittut
0

God morgon!

Strålande väder i dag. Skönt att vara hemma igen efter en fantastisk vandringsvecka i Österrike. Underbara dagar med underbara människor, ett minne för livet!

Återstår ett tvättberg, men det kostar att bestiga toppar!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Soldis och det ser faktiskt ut som det skulle kunna komma regn. Grannens höfläkt har brummar sedan tidigt i morse, tyvärr ett mycket jobbigt ljud. Vet inte riktigt vad det blir i dag på agendan, antagligen ska dottern verka 2 2 årshingstar får vara behjälplig då.

#2 Välkommen hem.

murkla
0

Här regnar de. Underbart väder i går o de var så varmt nästan upp till 30 +, Sen på kvällen kom de åska. Idag så är de blött.'

Idag blir de lungt som jag nu hat en sådan huvudvärk.

Ha de bra…

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Här är himlen mest mulen, men det är varmt ändå, äntligen litet sommar!!

Blev en sen kväll igår, och har tagit mig en rejäl sovmorgon idag. Hästarna flyttade och växthuset vattnat, röja litet i köket och göra frukost nu.

Få se vad vi hittar på idag, inga barn uppe än.