Godmorgon 2010-07-02
Godmorgon i landet!!
Solsken och blå himmel idag, härligt!! Fast jag lär inte se så mycket av det hela, då det är midnihgt sun shopping idag, alla butiker ska ha öppet till 24.00 i stan…
Piteå Summer Games startar idag, med fotboll i hela bygden, en av sommarens mest folktäta helger. Sara är tvångskommenderad som medhjälpare i butiken, Simon får komma med henne efter jobbet.
God morgon!
Jag har blivit anlitad som groom under helgen så nu gör jag debut som det. Vi startar inte förrän sent i eftermiddag så innan dess ska jag hinna se Njord tävla.

Godmorgon
Solen skiner från en klarblå himmel, underbara sommar
Nu blir det snart en sväng till stallet och troligtvis en lättare ridtur i värmen. Sen blir det lite jobb, som väl delvis kommer spenderas på stranden då barnen redan är där när jag börjar… Härligt jobb man har den här årstiden 
Ha en skön fredag!!
God morgon! I natt fick jag äntligen sova efter alla vaknätter, och det var skönt. Sen hade jag en sådan tur att när jag tittade ut genom fönstret stod hästarna och sov precis på enda stället man kan se ut i hagen nu för all grönska.
Då kunde jag somna om och lilla Dragon såg välmående ut och har blivit lite rödare. Måste erkänna att de ser ju inte så vackra ut när de föds och är så ljusa och rosa runt ögonen de där små fuxarna. Idag är han sötare!
Ha en bra sommardag!

God förmiddag! Varmt och sol i dag, enligt väderprognosen ska det så förbli men enligt Alex hunden ska det bli åska för han vill ligga i badrummet.
Nu ska vi åka en sväng till stan på handelnsdagar och se om vi hittar något fynd, handling av mat står också på agendan.
Ha en bra dag!