God morgon 2010-07-01
Morgon där ute i vårt vackra land
Ny månad ny dag och kanske lite nya ider Här i roslagen strålar solen och redan varmt fast det är ju inte kallt någon gång på dygnet Idag kommer vet och ul de första stona som Pelle Russ betäkt det blir spännande Mitt på dagen ska jag slåss om pakeringsplats med andra galna stockholmare ska till frissan
ha det där ute ta vara på dagen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorogn i landet!
Mulet och fjorton grader varmt här. Sara fyller femton idag, vad tiden går fort!!!
Det blir butiken idag, och sedan vad som hinns, smörgåstårta beställd av födelsedagsbabrnet 
Solig morgon!
Kanonväder….full fart framåt är det som gäller nu, in med Njord för badning, sedan packa det sista, käka lunch och åka till tävlingen i Götene…tredagars körning med många starter-kul!!
Morning! Kom i säng mitt i natta, var hos den nyfödda in på småtimmarna och kollade att allt gick som det ska, med diande bajsande etc. Känns som jag varit på en fest idag.
Molningt här idag och då blir det lite innepyssel.

God Morgon! Regntunga skyar och lite svalare, gårdagen växlade mellan sol och åskväder med skyfall. Ska snart hänga på transporten och skjutsa i väg Melker till pappa Kurant och storebror Aragorn på betet som de går på. Få se om Pirat och Bandit får åka i morgon. Resten av dagen får jag se vad det blir av…
Lycka till i helgen #2