Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 649 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-06-30

Godmorgon i landet!

Mulet här idag, ska strax skjutsaPeter till lastbilen, dags för veckans tur till skåne.

SImons bil är sönder, så han får ta golfen medan Peter är borta.

För min del butiken, och efter det Boden och styrelsemöte.

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halvmulen morron!!

I natt har det faktiskt regnat…men det var nog bara bra efter all sol. Nu kommer den blå himmeln igen. Ooops, nu kom solen…Cool

I dag är det slutklämmen på all packning till morgondagens avfärd….mina kläder etc ska packas ihop och vagnar lastas, hö mm.

Sedan jobb, ha en bra dag.

RC71
0

Mulet här också. Ev regn utlovat under dagen, men det ser inte ut at komma ngt än på ett tag iaf. Vallarna slås i dag så nu är det hö som gäller mellan skoningarna resten av denna vecka.

Godmorgon från

Lotta Glad

Prenses
0

#1 Wow vilken härlig bild! :)

Gomoron!
Här flyger knott och annat flugskit i luften och förpestar dagen för ponnyerna. Själv ska jag sköta systers barn idag och ikväll ska vi sko ponnyerna. borde hinna och köpa flugtejp och flugspray.

Ha de en bra dag! :)
/ Sabina

[Tjiwi]
0

#3 Tack!!

Nu är det full sol igen…varmt!!

Anna-Uppsala
0

Godmorgon! Första dagen på jag vet inte hur många år som jag inte har russ hemma! =)

Gerda är ju i Motala hos fodervärdar, och HJ hos Timon i Roslagens famn. Hoppas på en sötnosbäbbe till nästa år - en liten fin körponny till matte ska det bli, är det tänkt!

ha en skön dag alla. Själv ska jag fortsätta försöken att frakta min nordsvensk till sommarbetet. Inte lätt när man har en jättehäst och ska låna kärra!