Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 734 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-06-29

Godmorgon i landet!

HImlen är mulen idag, få se hur det ser ut sedan.

Idag är det kotknackarbesök i Luleå innan jobbet. Hmm, SImon har inte kommit ner, bäst väcka honom!!

[Croneld]
0

God morgon!

Hänger tvätt ute nu på morgonen och njuter av sommaren. Kusarna ligger och sover i hagen utom Cherie som står och kniper (vill inte föla) och ser smällfet ut.
Ha en bra dag!

PernillaJ
0

God morgon! Solsken i Leksand, kommer att bli en jättefin dag med värme runt +25. I morgon spår yr.no dock regn. Jag hoppas att höbönderna i trakten hinner få plastat eller kört in sitt (och mitt!) vallfoder idag, det ser ut att bli en finfin skörd.

Jag ska åka iväg och jobba om ett par timmar, ska läsa Travronden till frukosten först. I eftermiddag får jag besök, tänkte göra min modifierade rabarber-smulpaj (modifieringen är ett lager jordgubbar, som bidrar med naturlig sötma och tar ner rabarberns surhet). Skulle behöva svänga förbi bilverkstan oxå, de har lovat att byta ut mitt signalhorn som besiktningen hade synpunkter på. Tutan låter som en halvkvävd groda så jag förstår hur de menar…

[Tjiwi]
0

Solig morgon igen!!

I dag ska vi åka till Mantorp och Maja ska rida en L:B med Njord. Vi hoppas de klarar 60 % så de är klara med kvalen….håll tummen!

Nu ska jag bara dricka upp kaffet, sedan gå ut och ta in honom för ett litet bad……ha en bra dag.

RC71
0

Strålande sol och termometern står på 23 grader redan. Ska strax iväg ocg jobba.

Godmorgon från

Lotta Glad

StuteriSolo
0

SImon hann preciskasta i sig några mackor innan det var jobbdags och jag och Sara har blivit lagade av våran kompis kotknackaren. Solen skiner och det börjar strömma upp folk på stan.

garrilina
0

Solsken och en tryckande värme, blir inte förvånad om det blir åska framåt kvällen. Började morgonen med att skjutsa dottern till en arbetskompis för vidare transport till jobb. Har gått över halva stora fårhagen och bytt ut stolp som gått av i vinter, orkade inte hela för det blev för varmt. passade på att klia lite på Kurant 462 och sonen Mellanbyns Aragorn som går i hagen bredvid och njuter. Nu blir det lite pyssel ute innan det är dax för att hämta den arbetande dottern.

ha en bra fortsättning på dagen!