Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 761 ggr
murkla
0

God Morgon! 2010-06-26

Kan jag var först i dag!

Solen lyser i Malung efter att de kom en hel del regn igår.

Var på byfest o de var trevligt. Dans, litet slagsmål som gick bra en då!

Sitter på jobbet.

Ha en bra dag.

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Det blev dåligt med sovandet då det festades över allt, det är ju bara midsommar engång om året.

Idag är det full rull måste åka och handla till våran klubbdag imorgon Bergsviksdagen Sedan skall allt iordnings ställas hopphinder cafeteria mm

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon!

Bara jag uppe i huset, Cilla ungtiken gillar inte sovmorgnar så till slut gav jag upp. Frukosten avklarad, hästarna har fått sitt, stängt en ny gräsyta åt Snärtan och Zappa, hundarna rastade, så nu blev det en stund vid datorn.

Resten av dagen blir nog packning av transporten inför morgondagens Gävleresa och allmänt pyssel. Solen lyser nu få se om det håöer i sig eller det kommer skurar i dag också.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

God förmiddag

Växlande molnighet och lite blåst. Perfekt torkväder….vi kunde inte pressa in det som var på fältet hos våra grannar i går, var för surt så det skall göras vid middagstid idag…ca fyra ton till.

Framåt kvällen bär det av till ridhuset där Maja ska rida Njord, trimmning inför tävling på tisdag…

Tittut
0

God förmiddag!

Sov länge och är lite seg därför. Trodde jag skulle upp i natt och hämta familjen, men de kom hem på annat vis.

Blir väl till att packa och göra lite måsten idag. Kl 15 ska vi vara på Arlanda, för vidare trp till Österrike och Salzburg.

Ha en fin modsommardag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0

#4 Ha en trevlig resa!

Tittut
0

# 5 Tack!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Croneld]
0

God morgon!
Vi hade gäster och var uppe hela ljusa natten med, sill, grillning, strandvolleyboll och nattbad. Nu börjar gästerna vakna, så ska duka fram frukost. Ha det gott!