Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelsvärdering
Läst 1616 ggr
rebeccajansson
0

Vem skall du premiera 2010?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla ni därute!

Tänkte fråga er som vill svara vilka russ ni skall premiera i sommar/höst?

Jag har själv inte någon egen men skall eventuellt visa min mors väninnas 3åriga russto på Lojstahed

Tuvan ljusfux e. Duktig u. Pärlan ue. Inter

Självklart hoppas vi på diplom, hon ställdes ut som 1åring på gotland med 88888=40p o hoppas att hon får minst samma poäng:) bilden är tagen på henne när hon var ett.

Tusen
0

Vi har anmält Fanny LEAF f.-07 till premieringen.
Även Tejas Monita är anmäld för att kunna få sitt GI (hoppas vi på)

Maddus
0

Vi ska anm Sofia T 3år när det blir här uppe. Hon är E.Tomtebos Enoc U.Salvia S gjort 2 starter inom travet och har rek. 2.27,1

Bettan1975
0

Jag ska göra ett försök med vår Liiz HT då jag lovade uppfödaren det när jag köpte henne.

#2 Fy fasiken vad snygg hon är. Jag såg bilder på henne när hon var föl, tror hon ställde ut samtidigt som min när uppfödaren ställde visade. Har du visat henne något???? Vilka poäng har hon fått???

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

VeronicaP
0

Vi ska visa Revholms Wilma i år igen, då hon nu har föl vid sidan om och hoppas kunna få GI ….

carcha01
0

#3 Svar från uppfödaren:

Ja, Sofia är verkligen fin! Hon visades på utställning som 2-åring och fick 8:or på de tre första punkterna, men var litet spänd i skritt o trav för det var "vasst" grusunderlag och hon gick barfota.

Annars har hon kanonbra rörelser! Nu när hon är skodd kommer hon säkert att kunna slappna av och ta ut stegen ordentligt. Glad

Lisa-trollet
0

Vi ska visa Lojstastar 3 år e Duktig u Smilla i augusti.

[parlina]
0

Jag ska visa min 3-åring Meralda e. Juping u. Mega på Bjärsjölagård 10/7. Bilden är från i fjor på Bjärsjölagård.

[cancan]
0

Jag ska visa min Palmbackens Fijona e: Drömprinsen u:Ripadals Fjonkan.

Hon fick gångartsdiplom tidigare i år och blev belönad med 41p ifjor.. Så vi hoppas på diplom..

Tusen
0

#8 Vi håller tummarna för halvsyster.Glad

Lina-P
0

Jag ska visa Diké e. skärmnäs pigall, och henne föl molle e. Namnlöse, på wången. Ska sedan söka dispens för dessa att stambokföras.

rebeccajansson
0

#2 Lego-Lasse önskar vackra halvsystern lycka till på premieringen

Miica
0

Jag skall visa Gunni e. Juniper och u. Nusina.
Hört att ett föl efter dem båda fick diplom förra sommaren, så blir lite nervös! =)

Första gången jag visar fram en häst överhuvudtaget så skall bli gaaalet spännande!!

PernillaJ
0

#12 Du tänker nog på helsystern Dorotea 4565 (född 2003), som fick diplom som treåring 2006 och vann BIS vid Mälar-Russ utställning året efter med topp-poängen 997810=43 poäng.

Miica
0

#13 haha det gör jag kanske. Jag såg henne tävla för några veckor sen i tingsryd isåfall. Men fått för mig att de va senare, men jag som mycket troligt förstått fel :D

Spännande är de iaf :D

Hagelberg
0

# 14 Det var Esina du såg i Tingsryd. Om hon är stamboksförd vet jag inte :)

ninam
0

Mitt 3 årssto Jane Bond skall visas i Rättvik i augusti. Hon är e.Bond u.Jullette. Det är nog ingen risk att hon får diplom men jag vill stambokföra henne i varje fall:)

thilda-
0

jag ska ställa ut luddan har jag tänkt… om det finns någon i närheten av Årjäng så :) luddan är e. raider u. felicia ue. jardin

Cara-Mia
0

Jag ska visa Sibborp´s Cara Mia och Yaris i Valla båda är 3 år.

ValentinoRossi
0

Ska visa Matinja (e.Jagga ess u. Matiné) och Malajka (e.Manicken u.Ripadals regona) på premeringen i Julita i juli :)

Geminii
0

vi har två st som ska premieras. En är vår egen och en är lånad =)

Malajka e Manicken u, Ripadals regona-brunte

Matinja e, Jagga ess u Matiné-parat

På bilden är vår egna Malajka =)

Geminii
0

#19 haha du hann precis före ! fuling

Gnistra
0

På lojstahed, vårt 2 års sto Chacha, E. Qluring U. Gnistra 3501

StuteriQveiar
0

Floxa e: Duktig 568 u: Pella 3201 ska visas i år.