God Morgon 10-06-24
En underbar morgon! Solen skiner, fåglarna kvittrar och kaprifolen doftar underbart! I dag är det den "riktiga" midsommaren, Johannes Döparens dag! Kunde inte sova, så jag har gått en runda i trädgården + varit i stallet och kollat Deli naturligtvis. Tycker nog att hon ändrat magen en smula, men jag kan inte sticka under stol med att jag är lite orolig. Det har gått lite många dagar över tiden…..Att det finns en unge där är i alla fall konstaterat för en vecka sen!
Skall gå och lägga mig igen och sova någon timme…..
Hoppas alla får en fin dag!
God Morgon!
SIter på jobbet o väntar på att bli avlöst… TRött trött. Släppa ut hästarna inna hem o sova. Strålade sol här o ser ut att bli varmt oxå. I dag.
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Solsken och blå himmel även här. Sara det elaka barnet har smittat mig med sin förkylning så jag känner mig inte speciellt pigg idag.
Växthuset är äntligen klart, och Peter handlade litet gurka och tomater och satte i det igår.
Idag blir det butiken, och först litet pyssel hemma. Sedan ledigt i tre dagar!!
God morgon! Har också varit ute och kollat till hästarna och "magen" i den vackra sommarhagen. Fullt med blommor överallt, det blir så det räcker till stången i år.
Nu ska jag njuta en stund av morgonfriden, sen bär det av till bilprovningen.
Ha en bra dag!
God förmiddag!
Här har vi vänt på dygnet. Karisma ringde och jagade ner mig på nedervåningen vid 8.30, då hade jag nyss vaknat.
Midsommarförberedelser idag, samt lite annat. Blir nog kväll idag också!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Strålande sommarväder om man befinner sig i lä, annars är det mer försommarlikt. Har varit med dottern på öppenmottagningen med hennes hosta, undermedicinerad pollenallergi i grund och botten som gör att förkylningen är mer än förkylning, hon var och hämtade ut en laddning på apoteket så förhoppningsvis blir det bättre.
Ska gå ut och se över beteshagen vi har en bit bort, har problem med skogens djur där, så de fyra ponnyer som gick där kom ut och vi fick hämta hem dem i går kväll.
Ha en bra dag!