Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 669 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2010-06-22

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!
Var ute i hagen och kollade kusarna och nu ska jag sova en stund till. Lilla Cadett hälsar på Dorina.

[Tjiwi]
0

Morron

Ännu lite grått men det ser ut att bli sol som de lovat.

Åker snart med Njord och Maja och tränar för superduktiga Pia….kul!

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Solsken över lösdriften, regnmoln över sjön…

IDag blir det butiken, och kanske en ridtur ikväll. Sara har smittat ner mig med sitt halsonda, elakt!! Så jag cyklar inte till jobbet idag. Peter hemma igen efter en tuff vecka med rasad växellåda och allt efterföljande krångel och gods det var bråttom med.

Vi ska försöka få ihop växthuset klart, och en massa annat behöver göras.

Tittut
0

Morrn!

Satte klockan på 7 i morse, men kom upp först nu. Elin fyller 7 år idag och har beställt frukost på sängen och en sparbössa, så det ska hon få. Hoppas hon sover en stund till så jag hinner klä på mig och slå in presenten.

Annars står bortajobb och sanering av huset på schemat. Det sista skulle jag ha gjort igår men en hel dags handlande på byn tog knäcken på mig.

Ha en trevlig tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon , solen är framme här och det kan nog bli fint väder hela dagen om vi har tur.

Det blåser en hel del.

Idag så ska jag till ortopeden óch få kollat min hälsena få se vad de säger om den och vad det är för något jag har fått på den hm .

Vi jobbar men Hälge här hemma och det går bra , nu har han haft vagnen på sig 2 dagar i rad och i går satt Amanda även i och körda, jag gick med och ledde fortfarande men det går framåt i alla fall och ännu så länge är han lugn och fin.

Passade även på att ta kort på honom i går då de var länge sen jag gjorde det .

murkla
0

God förmiddag!

Solen lyser men de blåser lite.  Fixa lite mer gräshage, sätta blommorna i jorden. Jobba kväll. o de blir nog lite mera gjort kanske oxå.

Ha en bra dag!

[cancan]
0

God förmiddag!

Idag e det fint väder, klarblå himmel och sol =)

Idag blir det att åka iväg till veterinären med Lizter igen.. Dom hittar inget fel på honom, men han blir bara sämre o sämre..

Nu häromdagen när han skulle galoppera efter sina hagkompisar så bara han trillade och la sig på sidan.. benen bär inte upp honom.. Vi har tagit alla möjliga prov på honom.. men kan inte hitta något fel.. väldigt frustrerande..

VeronicaP
0

#6 Det låter som en volitge häst vi hade på ridskolan , om jag kommer ihåg rätt så var det någon nerv som kom i kläm upp i ryggen eller vid manken , för han gjorde precis likadant