Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 1218 ggr
tearsofmemories
0

Utställning sandviken 11/7

Funderar på vilka som tänkt anmäla till utställningen i sandviken den 11/7? (:

murkla
0

Jag har inte bestämt mig änn men måste göra de idag.. Hade varit skoj att ställa  ut dom båda…… Bara jag får var ledig från jobbet den dagen så… Russ

#0 ska ska du ställa ut någon?

Emelie89
0

Jag har funderat på att ställa ut, men hörde att det kanske skulle bli inställt?

murkla
0

# 2 Varför de? förfå anmälda?

mellanbyns
0

Vi kommer att mailanmäla idag

Emelie89
0

#3  Tror det var något i den stilen, men det får vi väll se då :)

tearsofmemories
0

#1 Vi har anmält 2 ponnyer (:

Hoppas det blir av!

garrilina
0

Blir tydligen inte av p.g.a. för få anmälningar, fattas det många?

murkla
0

Ok. Glömt att anmäla min..

garrilina
0

Om det inte fattas så många så kanske det går att få ihop med förlängd anmälningstid, kanske är fler än #8 som glömt att anmäla

ryttarn
0

Om anmälningstiden förlängs till efter helgen kan det hända att jag anmäler. antingen två tre års ston eller en femårig hingst, beroende på graden av beteende störningar på lördag :D

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

garrilina
0

#10 Skulle ju vara kul om det blev av, men vet ej om någon från Dalarnas ponnyavelsförening är in på denna sida så de ser att det vore bra med en förlängning.

mellanbyns
0

Jag har nu pratat med dalaponnyavel. och de har redan avbokat anläggning och så vidare och tänkte inte sig en förlängd anmälan i och med att det redan var närmare än en månad kvar tills utställningen skulle ha varit och de trodde att eftersom prop. hade legat ute så länge att de som ville ställa ut hade anmält.

Men de skulle ta nya tag till unghästutställningen i höst…

murkla
0

# 12 OK, Hoppas att de ska bli ett dalaruss i år.? inte hört något..

Tittut
0

# 12 Hemskt bra om de informerat domaren också….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ragnhild49
0

Det står ingeting om att utställnigen inte skulle bli av, på föreningens hemsida.

garrilina
0

#14 Ja de tog ett snabbt beslut om att ställa in hörde rykten redan innan sista dagens anmälningar och när Therese hörde sig för om de inte kunde förlänga över helgen så gick det inte p.g.a. att de redan avbokat anläggningen men tydligen inte domaren….De har mailat till de som anmält.                                                                       Funderar om man skulle försöka fixa här uppe i stället.