Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 679 ggr
karisma
0

God morgon 2010 -06-17

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute

Kom just hem ifrån att kollat Gera för det börjar bli dax för henne att föla Det är kallt som fa… ute bara +5 tog långkallingar på mig för att inte frysa ihjäl

ha det där ute

Gera 3500 nu vid halv fyra

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Blå himmel och solsken nu med, ser trevligt ut! Få se hur många moln det är till kvällen, igår var de ganska många…

Idag blir det först med Sara till tandläkaren, och sedan butiken, handla och telefonmöte direkt på det. Ridning ser ut att vara svårt idag…

Tittut
0

Morrn!

Trött idag, Morris skulle ut klockan 3 och det är aldrig bra att bli väckt i sömnen.

Ska snart bege mg till Åsbro för möte med moderlandsraserna. Lär bli sent.

Ha en bra dag alla!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Prenses
0

Godmorgon!
Har sovit ganska dåligt inatt. Jag var så upp i varv efter klinikbesöket igår så jag fick knappt sova inatt. Mycket att fundera på. Fick varken bra eller dåliga nyheter om shettisen. Det blir att avvakta och se tills på fredag var blodproven visar. Men hon har iallafall patella på båda bakbenen.

/ Sabina

[Croneld]
0

God morgon!
Jag var också uppe vid tre-tiden, men inget föl här heller. Det verkar bli en varm dag, ska kolla kusarna, lite hushållsarbete och barnen vill väl bad, sen är det judo i kväll. Sonen ska uppgradera på lördag.
Ha en bra torsdag!

garrilina
0

God förmiddag! Står upp över öronen i flyttlådor och det syns inte i salen, har precis varit en tur med tomma kartonger och fyllt dem igen och tillbaka till denna sal som allt ska in i. Men som det ser ut i em. får det se ut till i höst för i morgon tänker jag vara hemma.

Rätt varmt ute med lite moln så det kan lika gärna bli regn framåt em. Den i 3 månader bortajobbande sambon anmälde ankomst till hemmet i kväll.

#0 Fick en förklaring i denna tråd varför du var ute och fotade föl vid halv fyra i morseGlad

Ha en bra fortsättning på dagen.

MagganS-B
0

God afton!

Efter att ha apoteksjobbat hos "konkurrenten" i ett par dagar så är det nu uppehåll till tisdag! Jag kan säga att jag är glad att jag tog chansen att sluta! Visst är det kul att komma iväg och träffa folk, men krångel-Sverige märks i stor grad där jag jobbar!

I "hemhagen" går två sura damer som tävlar om vem som har störst mage, nu får dom snart ge sig, jag är så spänd på Lovas och Delis fölisar…..vem kommer först? Nästan så man kan spela om saken! Jag tippar Lova!

Ha en bra kväll, förhoppningsvis utan dom jättemyggor vi har här! Förutom huggormar, gaitingar, Lauboar, pinnsvein u rack!

garrilina
0

#6 Nu får du förklara för mig vad lauboar är de andra tror jag att jag förstårSkrattande

murkla
0

Äntligen kan jag vara här inne o läsa de har jga inte kunnat gjort under dagen som de tydligen har varit ………..

Dagen har varit bra soligt o varmt o skönt. Hästarna fick men ny gröshage i dag.

Allt bra.