Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 953 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 100616

Godmorgon i landet!

Solen är tillbaka! Växthuset hann vi nästn klart med igår, få se om jag lyckas meka ihop resten själv, Peter åker söderut idag och återkommer på söndag.

Idag blir det annars butiken och ikväll farmorkväll. Få se om Sara lyckas ta sig ut idag, det ser ju bättre ut rent vädermässigt iaf!!

[Croneld]
0

God morgon!
Strålande solsken idag, härligt! Fullt schema idag med. Ska träna ungstona inför lördag med.
Ha en bra dag!

Tittut
0

Toksoligt här, men det var det i går morse också, och den solen försvann, så vi får väl se hur det artar sig.

Ska iväg och bädda lite på förmiddagen, sedan tar det vanliga jobbet vid.

Vi ska ha möte med moderlandsraserna i morgon, och jag har lite förberedelser inför det att ta tag i också.

Blir nog kväll idag också…

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla i soliga Sverige!

Även här skiner solen och det är en underbar sommardag. I går slutade John 9an och åkte sedvanlig traktor o vagn med värsta musik dunket osv, en trevlig dag med grillning o vänner. I dag är Jessica försa dagen på sitt jobb för denna sommar (hästar) och jag ska försöka avsluta Medicin grund kursen denna vecka.

Gnistra där emot är ej riktigt nöjd, då hon får bara munkorg för att ej äta förmycket halva dagarna och stå inne på nätterna pga regnet och det grönas växtlighet. Sedan har vi varit inne o röntgat Märtas högra framben vid ATG i visby, lungt troligen bara en rejäl vrickning.

Njut av solen i dag!