God förmiddag 2010-06-12
Blåsigt som attan och mörkgråa skyar, så det lär snart bli oväder. Funderar på att ta ett tag i tvättstugan i dag, men man vet aldrig, anfallet kan gå över!
Ha en bra lördag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron
Storm här…..kan det aldrig bli sommar??
Får besök snart av min vän My med lilla Linn….lammtittning och klappning blir det med efterföljande besök på Drive Out.
Ha en skön lördag!
Här regnar det och blåser och småstormar. Ja nu har sommarlovet börjat för barnen och de vill bada! Men efter regn så kommer sol. Nu ska jag dammsuga och ta hand om röran i köket, det blev inte mycket gjort igår när det var földax. Vi var så uppspelta.

God förmiddag! Vaknade till ett rejält oväder, regnet vräker ner och det blåser, har varit ute och tagit in vissa hagar för torkning, upptäckte att mitt regnställ måste ha ett hål vid ena armen för jag blev blöt. Cilla ungtiken tyckte inte att vädret var någon höjdare så hon gick in, det brukar vara tvärtom hon kan aldrig vara ute tillräckligt. Är snorig och hostig så det blir nog inte många knop i dag.
Ha en bra lördag!

God förmiddag i landet!
Här är det soligt men blåsigt, det är dock så varmt att man kan ha dörren öppen i butiken och T-shirt!
Idag blir det en del hemmajobb sedan, tänkte fara ut och rida med Sara. Trixi tycks ha varit skendräktig då juvret nu är som vanligt och magen sjönk ihop i samma takt, intressant! Men då har jag en häst att rida på nu iaf!!