Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 691 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-06-10

Godmorgon i landet!

Solsken och blå himmel, härligt!

Nedräkning inför skolavslutningen imorgon, sedan slipper vi jaga Sara med blåslmapa förrän till hösten!

Idag butiken, och ikväll revisorn, undrar när vi ska hinna handla? Och fara ut med hästanra, ser dåligt ut idag med!

PernillaJ
0

Morrn morrn! Jag ska oxå till revisorn idag Bisse - har du alla dina papper i ordning? Jag är nästan klar, ska göra några sammanställningar nu på morgonen bara…

Det är ganska kyligt och litet halvmolnigt, men solen skiner och fåglarna kvittrar. Blir nog ännu en finfin sommardag! Idag och i morgon är det insamling av lantbruksplast för återvinning i Siljansnäs, så jag ska fara iväg med vinterns balplast senare. Hoppas hinna med ett pass med unghästarna också, inkörning pågår för fullt.

MagganS-B
0

God Morgon alla glada!

Har vaknat till fågelkvitter och en typisk svensk sommarmorgon, mulet, disigt och regnet hänger i luften!

En typisk torsdag blir det i dag, handla och eventuellt baka lite matbröd, det går ju inte att hålla på i trädgården…..Måste mocka innedamernas boxar också, men i dag tror jag faktiskt att jag skall släppa iväg Dulilla och fölisen till stora hagen, fölisen är tam och Dulilla skall betäckas så småningom. Får väl ta hem hon den svarta i stället……

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God morgon!
Arbetsdag här, vi ska fortsätta med utvärdering och kvalitetsredovisning av skolåret. Ser mulet ut och jag undrar om det ska regna här i Roslagen idag?
Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Mulet, usch!!

Åker snart till ridhuset med Njord där Maja ska rida, det närmar sig dressyrdebut…på söndag!

Ha en skön dag.

karisma
0

Morgon

Idag slog jag till med en sovmorgon känns skönt när man är förkyld.

Sedan blir jag så trött efter en jätte god middag och planeringsmöte undra om vi vet vad vi har planerat Aktiviteter i midsommar helgen Kanska jag får stödhjulet på trailern fixad det skulle vara bra

Annars är det bara torsdag ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
0

God Förmiddag!

Soligt o lite moln på himmelen.

#5 jag har oxå förkylning. Inte kul när de är så fint väder ute,..

I dag ska jag städa o ta hästar. beta lite i trädgården omjag orkar…

Min lediga dag!

Ha de så bra!