Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 582 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-06-09

Godmorgon i landet!

Himlen är mest mulen här idag, få se vad det blir av det hela.

Butiken idag, och ikväll farmorkväll. PEter är hemma igen, så nu får vi se till att få något vettigt gjort under veckan.

Växthuset uppsatt är prio ett!

[Croneld]
0

Nu är det spännande, stonas föl beräknas komma vid midsommar och det närmar sig. Jag blir så sugen nu när så många fått föl redan. De är förberedda med stora juver och spända magar, och så kelna de har blivit. Rena rama gulligull varje gång jag kommer.

Ha en bra dag!

karisma
0

Morgon

Lite pappersjobb avklarat ska skicka ut alla Gröna kort som togs i helgen.Var på löshoppning igår kväll med 3-åringarna de är riktigt duktiga Till kvällen middag och planeringsmöte för våran hästdag i midommar helgen på Bergsvik

Ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Hagelberg
0

God morgon!

Idag blir det till att åka och ultraljuda ett sto, hoppas hon är dräktig så jag slipper åka dit igen :)
Annars är det mest jobb och jobb i väntan på en lång semester Cool

Ha en bra onsdag!

murkla
0

Go morgon!

Regnar här. Hoppas inte hela dagen. För de som ska på bal i kväll.

Själv så har jag ont i halsen. Men ska jobba kväll i dag.

Till hösten ska jag studera i Dalslands folkhögskola 1 årig inrikting hästskötare så jag kan bli klar med mina betyg…

Måste jag låna ut mina russ har nog inte råd att ta med mig dom båda.

Såna funderar har man.

HA de bra!

VeronicaP
0

God morgon , här vräker regnet ner och det blir till att göra inne saker idag känns det som .

Jag som hade planerat ute saker men men de får bli en annan dag i stället.

Ha en bra onsdag :D

[Tjiwi]
0

Morron

Här växlar det mellan sol och moln……

Ska ta en tur med Njord snart tänkte jag.

Ha en bra dag!!

garrilina
0

Har kommit hem efter en dag med enheten rejält ingrillad då jag stod för hamburgervändandet. Nu ska jag gå ut och fixa lite innan de grå stråna ska döljas, tänker fixa till mig lite för i kväll blir det niornas fest.

Ha en bra eftermiddag och kväll!