Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 729 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 2010-06-07

God Morgon Sverige!

Nationaldagen firad och jag kan inte sova! Varmt och klibbigt, kanske det blir åska, vad vet jag…..Tog en sväng till stallet och kollade Deli, de finns ett föl enligt vet. Catharina, bara det ville komma ut…..Har hämtat en som vanligt på måndagarna, supertunn, GA i postlådan också. Gick snabbt att bläddra igenom alla misshandelsfall, rådjursolyckor och sport! Skall nanna kudden en stund till!

Ha en bra måndag!

Prenses
0

Godmorgon!
Ska snart i jobb. Är riktit trött efter helgen ännu. Upplevde mitt första kolikanfall i fredags och det var verkligen jobbigt. Tycker jag mest har sovit hela helgen. Hoppas det inte kommer tillbaka igen.

Kallt är det också. +6 grader. var är sommarvärmen ? Hosta har jag börjat få till på köpet.

/ Sabina

Tittut
0

Morrn!

Satt uppe länge igår med en massa måsten, och kunde sedan inte sova. Sista gången jag såg på klockar var efter 3, inte konstigt att jag gäspar.

Ska om ett par timmar ta bilen med barn och åka upp till Hälsingland. Sambon får vara hemma och jobba, men tänk så lugnt det blir utan mig, hundar och ungar!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Idag har vi klassutflykt till en naturområde med en 4H-gård i närheten. Tänka sig att imorgon har barnen skolavslutning, då ska jag städa och möblera om klassrummet inför hösten.
Det är soligt ute, men inte så varmt. Jag njuter av försommaren i fulla drag.
Ha en bra dag!

Scillajsa
0

God morgon! Här är det lite tråkigare väder en förra vecka lite grått o blåsigt. Har nu varit iväg med mitt ahlvblod till seminstationen hon hade gulkropp skönt! Nu ska jag sova en stund efter detta fölvakande men det kand et vara värt fick ett sto föl efter Njord i natt =)

[Tjiwi]
0

Morron

I dag är det ingen sol….tråkigt!

Jobb i em.

#4 Åh, vad kul!! Andra stoet i år då, färg och tecken? Du måste skicka lite bilder. Grattis!Skrattande

Saiop
0

God Morgon!
Idag är dagen före student och spänningen är på topp, allt ska städas och fixas och planeras in i det sista. Löshår ska in och klänningen hängas fram, oj oj oj, men ser fram emot i morgon!

Scillajsa
0

#5 Klart det kommer bilder =) Hon är ljusbrun tror att hon blir tigrerad men jag är inte helt hundra än ska ta en närmare titt i eftermiddag =)

garrilina
0

Har tillbringat dagen med att vänta och väntat igen på flyttkarlar från kommunen som skulle flytta upp allt i slöjden från mellanstadieskolan till högstadiet. Tog hela dagen och hela salen ser ut som en tornado dragit fram, tur att vi inte ska ha lektioner innan hösten.

Nu ska jag gå ut och fixa lite för katterna, mormor katt fick 6 ungar i går och hon tycker att barnbarnets 3 ska hon också ha, så det är ett bärande fram och tillbaka just nu. Av de som kom i går har några tumvantar d.v.s extra klor.

#2 synd att inte Hälsingland bjuder på toppenväder just nu.