Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1424 ggr
karisma
0

God morgon2010-06-06

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morgonpå er

Strålande sol och varmt redan Missade KBI igår mycket tråkigt men jag fick vara glad åt att en Geras son Ola vann ett lopp i Årjäng Stora hagen klar så hästarna flyttar dit ikväll Dagen ägnas åt de som ska ta grönt kort vågar inte berätta när jag tog mitt

ha en bra dag på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon på Sveriges nationaldag!
Här har vi kalas idag igen då sambon fyller år. Gör just nu en fin frukost med ägg, kaffe, fralor etc. Barnen får plocka lite blommor.
Stonas juver var sprängfyllda imorse, trodde inte de kunde bli större.
 Ha en bra dag idag!

balotte
0

God morgon!

Här är det lite molnigt idag men tror att solen tittar fram snart.

Nu bakas det bullar kardemummabullar och pizzabullar så det

blir nog fika tidigt idag, övriga familjen ligger fortfarande och sover.

Ha en bra dag alla!

MagganS-B
0

Glad Nationaldag på Er!

Ett soligt Gotland är det i dag, skönt när jag skall jobba lite på em.

I gårkväll var vi och plockade liljekonvaljer, hela köket doftar nu när jag kom ner…..Jag skall strax ta lite morgonfika innan Catharina kommer och hämtar sitt sto. Hon får kolla lite på Deli också. Deli har gått 10 dagar över tiden, blir nog ett föl som man bara kan spänna för…. Flört

Hoppas alla får en skön söndag, lycka till alla som skall tävla!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Blå himmel och sol, även om det är en hög moln bortåt över sjön. Hoppas det är varmare ute än gårdagens 10+. Blåsten har dock lugnat ner sig, så jag hoppas den intensiva regnskurarna blåst bort.

Idag blir det caféet på hembygdsgården, och så får jag se vad som hinns med förutom det.

Nu ut och mata djur!

Tittut
0

God morgon!

EN härlig morgon här, sol och fågelsång!

Har lite måsten att klara av idag eftersom vi planerar att åka ett par-tre dagar till Lönnånger barnen och jag. Ska bli jätteskönt!

Ha en fin söndag och nationaldag och allt vad det är!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
0

God förmiddag.

Inväntar hovslagren solen lyser ja vart de nu var. Höre en gräsklypparen . Sambon sover. Idag blir de fullt upp.

Ha en bra dag.

garrilina
0

Gos förmiddag! Gårdagens solsken ser vi inget av i dag. De isiga vindarna är borta så det är skönt ute fast solen inte lyser. Ska fortsätta mitt hagstängande i dag, halva hagen kvar sedan är det nästa…..Miste tyvärr min ettårstacka i går i en olyckshändelse en som inte ska kunna hända, så nu står vi med ett lamm som är för liten för att följa med på betet. Hoppas att hon accepterar flaskan så hon klarar sig.

# Du får gärna titta förbi,

Ha en skön nationaldag!

Gurkane
0

Godmiddag!

Har nu tvingat mig ur sängen. Har knappt tittat ut ännu. Men tror solen skiner och det är varmt å skönt ute.

Hos mig hägrar en massa måsten. Varför fixar inte disk, tvätt och städ med automatik. Hela veckan har vi bara rusat "in å ut", bytt kläder, ätit, duschat o sovit.

Nu måste dock maskinerna gå så något rent finns…

Lite mulpussande måste dock prioriteras ocksåGlad

Ha en fin dag alla russvänner!