Godmorgon 10-06-05
Godmorgon i landet!
Här är himlen blå och solen skiner, men det blåser en hel del.
Idag blir det butiken, och efter det hembygdsförenignens café, och det ska vi ha öppet imorgon också, så ingen ledig dag denna vecka.
Få se vad som hinns med i övrigt.

God morgon! Solsken och vackert sommarväder även i Leksand, här blåste det igår men idag verkar det lugnt. Jag har pysslat klart med hästar och stalljobb. Om ett par timmar ska jag fara till Rättvik på V75-trav, alltid trevligt med högklassig sport. I kväll ska jag umgås med tjocka släkten, mina utsocknes storasystrar är här på besök.
Bild från betessläpp med ettårshingstar igår (welsh cob tv, welsh partbred th)
Morron
En strålande sådan igen.
Ska dra in till staden och handla sommarblommor och lite annat. Sedan hem för att snygga till innan kvällen då bror med tjej tar med sig far hit för lite firande av fadern som fyller på måndag.
Ha en bra lördag!!

Go morgon!
Här är det lugnt o bra! I går kväll släpptes hingstarna ut i grötlingbo 16 st 1- 2 åriga killar från olika håll på Gotland. Ett härligt skådespel!
Själv börjar jag förbereda mig för en liten körtävling i morgon i Stenkyrka med Kiara o Soja, hmm det var länge sedan och vi får börja om från början….
Ha en solig dag!

God Morgon! Strålande solsken, men isiga vindar. Har fixat med lite av varje nu på morgonen efter jag kom hem från att skjutsat dottern för att jobba, nu bär det av för att stänga hagar och till kvällen blir det grillat till middag. Sonen som är hemma på tillfälligt besök ska få följa med för att hämta sýster på jobbet han vill klappa Järvsöfaks säger han och det önskemålet får väl syrran se till att det blir uppfyllt.
Vilken härlig bild Pernilla!
Ha en bra lördag!