Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 950 ggr
karisma
0

God morgon 2010-06-01

Morgon på er

Strålande sol och rikrigt varmt så var det att vakna idag.

Pappersjobb och tomten får bli dagens jobb till kvällen tömkörning för Carina Mattsson

ha det där ute i sommaren

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Solsken och blå himmel idag! Härligt!!

Idag blir det dock inte att cykla till jobbet, jag ska skicka iväg ett marsvin med bussen och det kanske inte uppskattar en cykelfärd först.

Sara premiärred sin nya häst, Peter körde med med Primula. Månflisa behöver lära sig en hel del, men hon verkar vara en trygg häst som  inte hetsar upp sig i onödan.

Idag blir det butiken och vad vi hinner ikväll får vi se.

Tittut
0

Morrn!

Tidningsjobb på schemat, hårdkörning. En massa som ska vara klart till i morgon bitti.

Sol och vackert väder. Ska nog passa på att tvätta lite också.

Ha en fin tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Härligt väder, ska nog ta ut klassen på en utomhusvandring idag. Dottern är på klassresa, ska bli kul att höra ikväll hur det har varit, och i morgon blir hon tonåring!
Mina barn börjar bli engagerade i kusarna, de är alltid med till stallet och Lowe gillar att gulla med den "tjocka", det är Ada det.

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

Förmiddag!

Fy så orättvist, vi har lika kallt, blåsigt och dåligt väder som i går….inget regn dock, fast det kommer väl det också. Hoppas på fint väder i morgon då svärfar skall begravas…..

Nu blir det en stadsfärd för att fixa lite inför morgondagen!

Ha en bra dag!

hannibal-roll
0

God förmiddag!

Lika dålig väder här på Österlen, för tredje dagen i rad. Märks inte att det är första juni inte. Hästarna har fått sova inne i stallet två nätter nu för regnet vill bara inte sluta ösa ner. Tur att det står innejobb på schemat, har en hamtenta som ska lämnas in i kväll.

Ha en bra dag!

Mixie
0

God dag! Har precis kollat igenom startlistorna inför eskilstuna i helgen, spännande! Hon är ju redan hopp/dressyrponny och nu blir det loppremiär också! Roligt och nervöst Tungan ute Ha en bra dag, jag ska ut till stallet och köra nu!

//Mickan