Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 670 ggr
Gurkane
0

Godmorgon! 2010-05-31

Väldigt tidig morgon här. Vaknade utav mina onda fötter, passade på med ett toa besök och då vaknade liten valp också. Han behövde också lätta på trycket…

Ja så sitter jag här igen då efter ha kollat läget under hela gårdagen. Nu är tudligen servarna ok igen. Skönt.

I helgen har det varit mycket häst och mycket sova. Något annat har det absolut inte blivit. Nu måndag och ny vecka. Tänket är att inte försova oss 4 av 5 skoldagar… Får se hur det går med det, det har iaf inte börjat bra iom att jag är vaken nu.

Russingarna borta vid stallet går framåt. Vi har med att göra med två helt olika individer men dom är läraktiga.

Igårkväll var jag såå fånigt glad över att vi fått möjligheten att lära känna de små liven. Tror de kommer göra stora spår där inne i själen, faktiskt. Positiva spår. Och förstärka min tro att hästar är individer.

Tråkigt men sant att kameran fått egna fötter…Annars hade jag bifogat bild på någon russing i träning.

Ska fixa en massa måsten idag men först sova klart.

Hoppas Ni alla får en fin dag.

karisma
0

Morgon

Ny vecka nytt väder strålande sol och klart det är skönt efter gårdagens åskväder Nu är snart alla ute i rätt hage lite jobb återstår Idag får jag nog rycka upp mig vad det gäller hus & tomt och röja

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
0

God morgon!

Soligt o blå himmel. Men jag har ont i ryggen .Skulle dra vattenbaljan o så där ja….. Men har tur som får komma i dag på massag….

Annars är de bra! Hästarna har nu äntligen kommit i gräshage o de är feta på kvällen o smala på morgonen. De står inne nattetid.

Min lediga dag! O de blir häst som jag jobbat helg o inte hinner med då.

Vad ska ni göra då`???

Ha de gott i solen!

MagganS-B
0

God Förmiddag!

En blåsig, kall morgon efter en lika kall natt (vaktat fölsto), kan bli regn också sa dom nyss på Gotlandsnytt…..

Måndag igen, måste fixa lite inför farfars begravning på onsdag.

Ha en bra dag!

Tittut
0

God förmiddag!

Får se om det funkar nu igen!

Sitter ochförsöker jobba lite, men telefonen har ringt mest hela förmiddagen, så det är svårt att samla tankarna.

# 0 Låter mycket trevligt med gossarna. Kommer nog förbi och kollar vad ni hålls med en dag!

Nej, bäst att jobba lite….

Ha en fortsatt bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Eller förmiddag är det nog så här dags…

Solsken idag, cyklade till jobbet. Få se vad vi hinner med ikväll, vore ju bra och hinna ut med hästarna…